"Bogactwo brandingu"
Identyfikator Librowy: 282568
Spis treści
ZAMIAST WSTĘPU, CZYLI PO CO TA KSIĄŻKA - Adam Lis i Alicja Myśliwiec 9
01 PODSTAWOWE INFORMACJE, CZYLI PO CO ROBI SIĘ (RE)BRANDING - Marcin Bełza i Wojtek Mierowski 15
02 DIY, CZYLI JAK STWORZYŁEM WŁASNĄ MARKĘ - Michał Łojewski i Wojtek Sokół 31
03 NASZ „PIERWSZY RAZ”, CZYLI JAK WYBRAĆ STUDIO BRANDINGOWE - Sebastian Studniarski i Robert Zydel 43
04 TO PRZECIEŻ „TYLKO” LOGO, CZYLI DLACZEGO BRANDING TYLE KOSZTUJE - Sławek Kluziak i Paweł Tyszkiewicz 53
05 W SAM RAZ NA RAZ ALBO MIŁOŚĆ NA CAŁE ŻYCIE, CZYLI JAK PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA - Michał Pawlik i Michał Wasilewski 71
06 MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO WEJRZENIA CZY RACJONALNA ANALIZA, CZYLI JAK WYBRAĆ NAJLEPSZY PROJEKT - Mira Dobek i Małgorzata Leniarska 83
07 PARASOL OCHRONNY, A MOŻE SKOK NA BUNGEE, CZYLI CZY POTRZEBNE SĄ BADANIA - Marta Czartoryska-Żak i Staszek Mencwel 93
08 UCZĄC SIĘ NA CUDZYCH BŁĘDACH, CZYLI JAK WŁAŚCIWIE WDROŻYĆ NAJLEPSZY PROJEKT - Piotr Ręczajski i Łukasz Słotwiński 103
09 PRAWDZIWY BRANDING KRYTYKI SIĘ NIE BOI, CZYLI JAK REAGOWAĆ NA HEJT - Michał Łojewski 113
10 O SUKCESIE MARKI SŁÓW KILKA, CZYLI DETERMINANTY SILNYCH BRANDÓW - Bartek Serafiński 123
11 CZŁOWIEK JAKO MARKA - Krzysztof Hołowczyc 135
12 BRANDING W CZASACH KRYZYSU WYWOŁANEGO COVIDEM - Mariusz Ryciak 145
ZAMIAST ZAKOŃCZENIA, CZYLI PODSUMOWANIE TEMATU - Wojtek Mierowski 153
PODZIĘKOWANIA 155