"Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem"

Identyfikator Librowy: 285127

Spis treści

Od autorówRozdział 1

1.3.2. „Mapa drogowa” rozwoju logistyki – próba syntezy1.3.3. Poziom rozwoju i zakres stosowania koncepcji logistyki w praktyce przedsiębiorstw1.4. Integracja jako istotny wymiar ewolucji logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw (SCM)1.5. Modele integracji i dojrzałości łańcucha dostaw i sieci logistycznejRozdział 2

2.3. Kluczowe wyzwania logistyki/SCM w świetle badań w krajach zachodnich2.4. Identyfikacja realizacji kluczowych wyzwań logistyki i SCM w praktyce przedsiębiorstwRozdział 3

Klasyfikacja i identyfikacja logistycznych determinant zarządzania przedsiębiorstwem (Rafał Matwiejczuk, Anna Bruska)3.1. Istota oraz podstawowe kierunki oddziaływania logistycznych determinant zarządzania przedsiębiorstwem (Rafał Matwiejczuk)3.2. Kryteria i przekroje klasyfikacji logistycznych czynników determinujących zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem (Rafał Matwiejczuk)3.3. Hierarchizacja logistycznych czynników determinujących zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem (Rafał Matwiejczuk)3.4. Założenia i metodyczne aspekty badań nad logistycznymi determinantami zarządzania przedsiębiorstwem (Anna Bruska)3.5. Płaszczyzny oddziaływania sfery logistyki na system zarządzania przedsiębiorstwem w świetle badań w przedsiębiorstwach w Polsce (Anna Bruska)Rozdział 4

4.3.2. Sytuacyjne uwarunkowania orientacji przepływowej przedsiębiorstwa4.3.3. Przejawy oddziaływania komponentów orientacji przepływowej na efekty/koszty logistyki i efekty zarządzania w przedsiębiorstwie4.4. Identyfikacja związków między wdrożeniem koncepcji logistyki a zmianami w zarządzaniu w przedsiębiorstwach w Polsce4.5. Wdrażanie logistyki a zmiany w poziomie kosztów logistyki i efektywności przedsiębiorstw w krajach zachodnichRozdział 5

5.4. Kompetencje logistyki jako determinanty zmian w zarządzaniu w świetle badań w przedsiębiorstwach w PolsceRozdział 6

6.5. Przejawy wpływu strategii logistycznej na zmiany w zarządzaniu w świetle badań w przedsiębiorstwach w PolsceRozdział 7

Instrumenty zarządzania logistycznego a doskonalenie metod i narzędzi zarządzania przedsiębiorstwem (Anna Bruska)7.1. Istota i wymiary rozwoju instrumentarium logistycznego7.2. Systematyka instrumentów logistycznych w przedsiębiorstwie i łańcuchu dostaw7.3. Kierunki oddziaływania instrumentów na modyfikacje metod i narzędzi zarządzania pozalogistycznymi sferami funkcjonalnymi przedsiębiorstwa7.4. Przepływowo zorientowane systemy informatyczne jako wsparcie procesów decyzyjnych w przedsiębiorstwieRozdział 8

8.2. Rozwój planowania logistycznego a zmiany w systemie informacji w przedsiębiorstwie8.3. Rozwój planowania logistycznego a zmiany w podsystemie analizy strategicznej8.4. Wpływ priorytetów logistycznych na przewartościowania w systemie celów przedsiębiorstwaRozdział 9

9.2. Organizacja procesów logistycznych a przemodelowanie systemu organizacyjnego przedsiębiorstwa9.3. Formy organizacyjnej implementacji działalności logistycznej9.4. Tendencje zmian w zakresie umiejscowienia logistyki w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa9.5. Struktury organizacyjne wykraczające poza przedsiębiorstwo jako ramy zarządzania łańcuchem dostawRozdział 10

5.3.2. Kompetencje łańcucha dostaw w koncepcji Supply Chain 2000