"Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane aspekty"
Identyfikator Librowy: 288875
Spis treści
Rozdział 1
Rozdział 2
Rozdział 3
Rozdział 4
Rozdział 5
Rozdział 6
Rozdział 7
Wprowadzenie 7
Rozdział 8
Kody QR w promowaniu dziedzictwa kulturowego na przykładzie miasta Czeladź (Marek Czekajski) 13
1.1. Tradycyjne media informacyjne i narzędzia promocyjne a nowe media i nowoczesne technologie 14
1.2. Istota kodów Quick Response (QR) i czynniki ich reaktywacji 16
1.3. Kody QR w sferze „SzTuKa” 17
1.4. Nowe media i technologie w projekcie „Poznaj historię” 18
1.5. Wybrane atrakcje turystyczne miasta Czeladź oznaczone kodami QR 20
1.5.1. Galeria Sztuki Współczesnej Elektrownia 20
1.5.2. Muzeum Saturn w Czeladzi 22
1.5.3. Pomnik „Czeladzkiej Czarownicy” 24
1.5.4. Pomnik lampy górniczej w Czeladzi-Piaskach 26
1.6. Perspektywy rozwoju oznakowania atrakcji turystycznych i dalsze prace badawcze 28
2.1. Gry wideo jako element światowego biznesu 35
Reklama w grach wideo (Jakub Kubasik) 35
2.2. Techniki reklamy w grach wideo 38
2.2.1. Advergaming 38
2.2.2. In-game advertising 40
2.3. Przyszłość reklamy w grach wideo 43
3.1. Wprowadzenie do problematyki społeczności głuchych i słabosłyszących w Polsce 45
Aspekty dostępności komunikacji marketingowej i multimediów dla osób głuchych i słabosłyszących na przykładzie wystawy Głusza w Muzeum Śląskim (Agnieszka Kołodziejczak) 45
3.2. Zarys problematyki i dostępności multimediów wystawy Głusza w Muzeum Śląskim 47
3.3. Aspekty dostępności komunikacji marketingowej i promocyjnej wystawy Głusza w Muzeum Śląskim 50
3.4. Znaczenie wystawy Głusza na tle europejskim 51
Inwestycje alternatywne jako szansa rozwoju komunikacji marketingowej instytucji finansowych (Hubert Leśniak, Jakub Machowski) 54
4.1. Potencjał inwestycyjny kryptowalut 55
4.2. Główne kryptowaluty 55
4.3. Kryptowaluty w bankach komercyjnych 59
4.4. Metodyka i analiza wyników badań bezpośrednich 60
5.1. Współczesne wojny i konflikty zbrojne 65
Nowe media jako narzędzie wywierania wpływu psychologicznego we współczesnych konfliktach zbrojnych (Karolina Kubasik) 65
5.2. Rola psychologii w wojnie XXI wieku 66
5.3. Przykłady działań psychologicznych rozpowszechnianych za pomocą nowych mediów 68
5.3.1. Informacyjny wpływ społeczny i indukowanie 68
5.3.2. Komunikaty wzbudzające strach 69
5.3.3. Warunkowanie ewaluatywne 71
Media społecznościowe w procesie komunikacji marketingowej przedsiębiorstw branży rękodzielniczej (Weronika Łosiewicz) 74
6.1. Rynek wyrobów rękodzielniczych 75
6.2. Znaczenie mediów społecznościowych w rozwoju przedsiębiorstw 77
6.3. Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych na przykładzie przedsiębiorstw branży rękodzielniczej 77
6.4. Metodyka i wyniki badań własnych 78
7.1. Nowoczesna komunikacja marketingowa 85
Aplikacje mobilne jako narzędzie nowoczesnej komunikacji marketingowej sieci sprzedaży na przykładzie Żabki oraz Biedronki (Tomasz Prałat) 85
7.2. Rola aplikacji mobilnych 87
7.3. Metodyka prowadzonych badań i wyniki 89
7.3.1. Badania ankietowe 90
7.3.2. Studium przypadku 92
Nurty w projektowaniu awatarów botów konwersacyjnych – badania eksploracyjne (Aleksandra Popiel) 96
8.1. Boty konwersacyjne w komunikacji cyfrowej z klientem 97
8.2. Rola awatara w komunikacji chatbota z użytkownikami 98
8.3. Metodyka i wyniki badań empirycznych 99
8.3.1. Wyniki badań empirycznych 100
8.3.2. Dyskusja 101
Bibliografia 105
Spis rysunków 115
Spis tabel 116
Spis fotografii 117
Informacja o Autorach 119