"Przedsiębiorstwo w nowej rzeczywistości gospodarczej. Relacje-zmiany-strategie"
Identyfikator Librowy: 289228
Spis treści
WstępRozdział 1
Kapitał relacyjny jako czynnik przetrwania przedsiębiorstwa w czasie kryzysuRozdział 2
Rozdział 3
Iwona FranczakWpływ tarczy antykryzysowej na ewidencję księgową biur rachunkowych w PolsceRozdział 4
Justyna JuchniewiczSukcesja w przedsiębiorstwie rodzinnym jako element strategii jego rozwojuRozdział 5
Katarzyna ŁukasikWpływ social CRM na budowanie marki przedsiębiorstwaRozdział 6
Rozdział 7
Katarzyna SukiennikNowoczesne aspekty zarządzania obsługą klienta w czasach nowej rzeczywistości gospodarczejRozdział 8
Rozdział 9
Aneta WaszkiewiczWyzwania organizacyjne związane z pracą zdalną na przykładzie polskiej firmy rodzinnej Kaczmarski GroupRozdział 10