"Przedsiębiorstwo w nowej rzeczywistości gospodarczej. Relacje-zmiany-strategie"

Identyfikator Librowy: 289228

Spis treści

WstępRozdział 1

Kapitał relacyjny jako czynnik przetrwania przedsiębiorstwa w czasie kryzysuRozdział 2

Rozdział 3

Iwona FranczakWpływ tarczy antykryzysowej na ewidencję księgową biur rachunkowych w PolsceRozdział 4

Justyna JuchniewiczSukcesja w przedsiębiorstwie rodzinnym jako element strategii jego rozwojuRozdział 5

Katarzyna ŁukasikWpływ social CRM na budowanie marki przedsiębiorstwaRozdział 6

Rozdział 7

Katarzyna SukiennikNowoczesne aspekty zarządzania obsługą klienta w czasach nowej rzeczywistości gospodarczejRozdział 8

Rozdział 9

Aneta WaszkiewiczWyzwania organizacyjne związane z pracą zdalną na przykładzie polskiej firmy rodzinnej Kaczmarski GroupRozdział 10