"Cyfrowy ślad konsumenta"

Identyfikator Librowy: 291463

Spis treści

Wstęp 5

Część I. Ujęcie teoretyczno-metodyczne1. Konsument i jego ślad w gospodarce cyfrowej (Robert Wolny) 11

2. Konsument 4.0 w piśmiennictwie (Agata Stolecka-Makowska) 22

3. Źródła informacji o cyfrowym konsumencie (Magdalena Jaciow) 33

Część II. Ujęcie empiryczne4. Konsumpcja cyfrowych treści edukacyjnych na przykładzie wybranych platform subskrypcyjnych (Kinga Hoffmann-Burdzińska) 51

5. Skuteczność cyfrowych kanałów migracyjnych klientów na rynku usług bankowych (Sebastian Manek, Michał Marciniak) 63

6. (Nie)bezpieczeństwo finansowe klientów instytucji pożyczkowych w sieci (Dawid Słomian) 75

7. Ślad węglowy konsumenta w gospodarce cyfrowej (Katarzyna Palka) 89

8. Wykorzystanie technologii blockchain w marketingu sportu – wybrane zagadnienia (Monika Płaczkowska) 102

9. Współpraca influencerów z przedsiębiorstwami produkcyjnymi w przestrzeni cyfrowej (Martyna Kaziród, Piotr Antończyk) 116

10. Zastosowanie modelu współpracy zdalnego eksperta w przemyśle 4.0 z wykorzystaniem urządzeń head mounted display (Piotr Antończyk) 127