"Cyfrowy ślad konsumenta"
Identyfikator Librowy: 291463
Spis treści
Wstęp 5
Część I. Ujęcie teoretyczno-metodyczne1. Konsument i jego ślad w gospodarce cyfrowej (Robert Wolny) 11
2. Konsument 4.0 w piśmiennictwie (Agata Stolecka-Makowska) 22
3. Źródła informacji o cyfrowym konsumencie (Magdalena Jaciow) 33
Część II. Ujęcie empiryczne4. Konsumpcja cyfrowych treści edukacyjnych na przykładzie wybranych platform subskrypcyjnych (Kinga Hoffmann-Burdzińska) 51
5. Skuteczność cyfrowych kanałów migracyjnych klientów na rynku usług bankowych (Sebastian Manek, Michał Marciniak) 63
6. (Nie)bezpieczeństwo finansowe klientów instytucji pożyczkowych w sieci (Dawid Słomian) 75
7. Ślad węglowy konsumenta w gospodarce cyfrowej (Katarzyna Palka) 89
8. Wykorzystanie technologii blockchain w marketingu sportu – wybrane zagadnienia (Monika Płaczkowska) 102
9. Współpraca influencerów z przedsiębiorstwami produkcyjnymi w przestrzeni cyfrowej (Martyna Kaziród, Piotr Antończyk) 116
10. Zastosowanie modelu współpracy zdalnego eksperta w przemyśle 4.0 z wykorzystaniem urządzeń head mounted display (Piotr Antończyk) 127