"Media lokalne i regionalne na tle współczesnych procesów komunikacyjnych"
Identyfikator Librowy: 299819
Spis treści
Wstęp 5
1. Marketing mediów 7
Rozdział I. Media w procesach komunikacyjnych 7
2. Mediatyzacja 15
3. Władza komunikacji 19
4. Społeczeństwo sieci 25
5. Determinanty funkcjonowania organizacji medialnych i technologicznych 32
6. Społeczna odpowiedzialność organizacji medialnych 38
1. Pozycja mediów lokalnych i regionalnych w ramach krajowego systemu środków przekazu 45
Rozdział II. Wyróżniki, struktura typologiczna oraz funkcje mediów lokalnych i regionalnych w Polsce 45
2. Wyróżniki mediów lokalnych 49
3. Media regionalne a media regionalistyczne 54
4. Współczesna struktura typologiczna mediów lokalnych i regionalnych w Polsce 57
5. Funkcje mediów lokalnych i regionalnych 63
6. Tożsamość regionalna a działalność mediów lokalnych i regionalnych 68
1. Dzienniki regionalne 72
Rozdział III. Ewolucja i wybrane tendencje rozwojowe mediów lokalnych i regionalnych w Polsce 72
2. Prywatna i samorządowa prasa lokalna 81
2.1. Prywatna lokalna prasa komercyjna 82
2.2. Prasa samorządowa 87
3. Radiofonia lokalna i regionalna 91
4. Publiczna i koncesjonowana telewizja lokalna i regionalna 96
5. Lokalne media internetowe 102
Zakończenie 109
Bibliografia 113
Informacje o Autorach 129