"Media lokalne i regionalne na tle współczesnych procesów komunikacyjnych"

Identyfikator Librowy: 299819

Spis treści

Wstęp 5

1. Marketing mediów 7

Rozdział I. Media w procesach komunikacyjnych 7

2. Mediatyzacja 15

3. Władza komunikacji 19

4. Społeczeństwo sieci 25

5. Determinanty funkcjonowania organizacji medialnych i technologicznych 32

6. Społeczna odpowiedzialność organizacji medialnych 38

1. Pozycja mediów lokalnych i regionalnych w ramach krajowego systemu środków przekazu 45

Rozdział II. Wyróżniki, struktura typologiczna oraz funkcje mediów lokalnych i regionalnych w Polsce 45

2. Wyróżniki mediów lokalnych 49

3. Media regionalne a media regionalistyczne 54

4. Współczesna struktura typologiczna mediów lokalnych i regionalnych w Polsce 57

5. Funkcje mediów lokalnych i regionalnych 63

6. Tożsamość regionalna a działalność mediów lokalnych i regionalnych 68

1. Dzienniki regionalne 72

Rozdział III. Ewolucja i wybrane tendencje rozwojowe mediów lokalnych i regionalnych w Polsce 72

2. Prywatna i samorządowa prasa lokalna 81

2.1. Prywatna lokalna prasa komercyjna 82

2.2. Prasa samorządowa 87

3. Radiofonia lokalna i regionalna 91

4. Publiczna i koncesjonowana telewizja lokalna i regionalna 96

5. Lokalne media internetowe 102

Zakończenie 109

Bibliografia 113

Informacje o Autorach 129