"Marketing i wartość. Metodologiczne aspekty badania skuteczności działań marketingowych"
Identyfikator Librowy: 43109
Spis treści
Wstęp 8
1. Modele skuteczności działań marketingowych wykorzystujące kategorię wartości 14
1.1. Model relacji między aktywami rynkowymi a wartością dla akcjonariuszy R.K. Srivastavy, T.A. Shervaniego i L. Faheya 14
1.2. Model skuteczności działań marketingowych R.T. Rusta, T. Amblera, G.S. Carpentera, V. Kumara i R.K. Srivastavy 20
1.3. Główne kategorie w modelach skuteczności działań marketingowych 23
1.4. Model skuteczności działań marketingowych w oparciu o wartość i kapitał marki 40
2. Badania empiryczne skuteczności działań marketingowych 57
2.1. Badania na rynku business-to-consumer 58
2.1.1. Badania wpływu działań marketingowych na kapitał marki 58
2.1.2. Badania wpływu ocen jakości, satysfakcji i zaufania na zachowania konsumentów 77
2.2. Badania na rynku zatrudnienia 96
2.3. Badania na rynku business-to-business 113
2.4. Badania relacji inwestorskich 140
2.4.1. Identyfikacja zdarzeń wpływających na wartosć rynkową przedsiębiorstwa 146
2.4.2. Badania jawności i przejrzystości informacji inwestorskiej 171
3. Badania skuteczności działań marketingowych - problemy i wskazówki metodologiczne 190
3.1. Badania na rynku business-to-consumer 190
3.2. Badania na rynku zatrudnienia 197
3.3. Badania na rynku business-to-business 205
3.3.1. Opis oferty business-to-business przy wykorzystaniu koncepcji czynników wzrostu wartości 205
3.3.2. Efektywność działań sprzedażowych – analiza menedżerska 222
3.4. Badania relacji inwestorskich 232
Uwagi końcowe 245
Literatura 252
Indeks rzeczowy 261
Spis rysunków 262
Spis tabel 263