"Marketing i wartość. Metodologiczne aspekty badania skuteczności działań marketingowych"

Identyfikator Librowy: 43109

Spis treści

Wstęp 8

1. Modele skuteczności działań marketingowych wykorzystujące kategorię wartości 14

1.1. Model relacji między aktywami rynkowymi a wartością dla akcjonariuszy R.K. Srivastavy, T.A. Shervaniego i L. Faheya 14

1.2. Model skuteczności działań marketingowych R.T. Rusta, T. Amblera, G.S. Carpentera, V. Kumara i R.K. Srivastavy 20

1.3. Główne kategorie w modelach skuteczności działań marketingowych 23

1.4. Model skuteczności działań marketingowych w oparciu o wartość i kapitał marki 40

2. Badania empiryczne skuteczności działań marketingowych 57

2.1. Badania na rynku business-to-consumer 58

2.1.1. Badania wpływu działań marketingowych na kapitał marki 58

2.1.2. Badania wpływu ocen jakości, satysfakcji i zaufania na zachowania konsumentów 77

2.2. Badania na rynku zatrudnienia 96

2.3. Badania na rynku business-to-business 113

2.4. Badania relacji inwestorskich 140

2.4.1. Identyfikacja zdarzeń wpływających na wartosć rynkową przedsiębiorstwa 146

2.4.2. Badania jawności i przejrzystości informacji inwestorskiej 171

3. Badania skuteczności działań marketingowych - problemy i wskazówki metodologiczne 190

3.1. Badania na rynku business-to-consumer 190

3.2. Badania na rynku zatrudnienia 197

3.3. Badania na rynku business-to-business 205

3.3.1. Opis oferty business-to-business przy wykorzystaniu koncepcji czynników wzrostu wartości 205

3.3.2. Efektywność działań sprzedażowych – analiza menedżerska 222

3.4. Badania relacji inwestorskich 232

Uwagi końcowe 245

Literatura 252

Indeks rzeczowy 261

Spis rysunków 262

Spis tabel 263