"Przegląd Socjologiczny t. 60 z. 4/2011"
Identyfikator Librowy: 88396
Spis treści
Od redakcji 7
ARTYKUŁYKrystyna Szafraniec – Jak i po co kształcimy socjologów? 9
LIST OF CONTENTSARTICLESKrystyna S z a f r a n i e c – How are we teaching sociologists and what for? 38
Mieczysław W. S o c h a – Proces Boloński: perspektywa jakości kształcenia 39
Mieczysław W. S o c h a – The Bologna Process. Higher Education Quality Perspective 64
* * *Anna J a w o r, Jerzy S z c z u p a c z y ń s k i – Efekty kształcenia jako centralnaidea Krajowych Ram Kwalifikacji 67
* * *Anna J a w o r, Jerzy S z c z u p a c z y ń s k i – Learning outcomes as the central ideaof the National Qualifications Framework 86
Jacek N o w a k – Kształcenie socjologów w kontekście Krajowych Ram Kwalifikacji 87
Jacek N o w a k – Education of sociologists in the context of the National QualificationsFramework 106
* * *Mariola F l i s – O filozofii Krajowych Ram Kwalifikacji 107
* * *Mariola F l i s – On the Philosophy Underlying the National Qualifications Framework 115
Anna B u c h n e r - J e z i o r s k a – Krajowe Ramy Kwalifikacji dla szkolnictwawyższego: rewolucja czy face-lifting programów studiów?! 117
Anna B u c h n e r - J e z i o r s k a – National Qualifications Framework for tertiaryeducation: a revolution or face-lifting of curriculum development?! 127
* * *Piotr W i e n c h – E-learning w socjologii 129
* * *Piotr W i e n c h – E-learning in sociology 142
RECENZJE„Proces Boloński – ideologia i praktyka edukacyjna”, pod redakcjąAnny Buchner-Jeziorskiej, Agnieszki Dziedziczak-Foltyn – rec. Teresa Bauman 143
„Transformacje uniwersytetu. Zmiany instytucjonalne i ewolucje polityki edukacyjnejw Europie” Marek Kwiek – rec. Izabela Grabowska-Lusińska 149
„Uniwersytet w perspektywie społeczeństwa wiedzy. Nauka i edukacja w uniwersytecieXXI wieku” Kazimierz Denek – rec. Agnieszka Dziedziczak-Foltyn 153
KRONIKAKonferencja Instytut�w Socjologii 159