"Społeczna odpowiedzialność organizacji. W poszukiwaniu paradygmatów, metodologii i strategii. PN 288"
Identyfikator Librowy: 98798
Spis treści
Wstęp 10
Tomasz Brzozowski, Zrównoważony rozwój i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw jako fundamenty nowego modelu biznesowego 12
Ewa Głuszek, Wykorzystywanie inicjatyw społecznych w budowaniu atrybutów dobrej reputacji przedsiębiorstwa 23
Ewa Jastrzębska, Społeczna odpowiedzialność liderów CSR w Polsce – wyniki badań 38
Stanisław Kamiński, Zawodność rynku a odpowiedzialna realizacja zadań publicznych przez przedsiębiorstwa 50
Katarzyna Klimkiewicz, Wizerunek przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego – analiza treści komunikatów 58
Janusz Kroik, Jan Skonieczny, Oblicza odpowiedzialności społecznej w strategii przedsiębiorstwa 71
Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata, Strategia CSR, czyli tworzenie wspólnej wartości 85
Paweł Kuźbik, Strategiczna mapa interesariuszy klubu piłkarskiego 96
Ewa Mazur-Wierzbicka, Ekologiczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w ramach CSR – korzyści dla przedsiębiorców 107
Dominika Mirońska, Piotr Zaborek, Analiza wrażliwości polskich nabywców indywidualnych na działania z zakresu marketingu społecznego podejmowane przez wytwórców dóbr i usług konsumpcyjnych 116
Aleksandra Paszkiewicz, Raportowanie zintegrowane jako przejaw ewolucji sprawozdawczości finansowej 127
Adrian Pyszka, Tworzenie społecznie odpowiedzialnych innowacji (SOI) z perspektywy kosztów transakcyjnych 139
Marcin Ratajczak, Ekorozwój jako podstawa odpowiedzialnego biznesu (CSR) w obszarze środowiska naturalnego 152
Janusz Reichel, Homoresponsabilis – edukacja globalna na rzecz społecznej odpowiedzialności w szkolnictwie zawodowym 161
Piotr Rogala, Raporty społeczne – doświadczenia i dylematy 174
Agata Rudnicka, Rynek FairTrade w wybranych krajach Unii Europejskiej 183
Ewa Stawicka, Znaczenie kodeksów etycznych w małych i średnich przedsiębiorstwach 191
Magdalena Stefańska, Podstawy teoretyczne i ewolucja pojęcia społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) 199
Dorota Teneta-Skwiercz, Istota i zasady funkcjonowania funduszy odpowiedzialnego inwestowania 213
Monika Wilewska, CSR przedsiębiorstw dużych i z sektora MSP – podobieństwa i różnice 225
Przemysław Wołczek, Raportowanie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w Polsce 235
Adam Zawadzki, Outsourcing w koncepcji społecznej odpowiedzialności organizacji 250
Halina Zboroń, CSR – ku nowemu paradygmatowi 260