OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Krzysztof Ozierański, Robert Rupiński, Robert Małecki
Tomasz Drewa, Kajetan Juszczak
Małgorzata Kołodziejczak, Przemysław Ciesielski
Jerzy Gajewski, Kajetan Juszczak, Jan Adamowicz, Tomasz Drewa
Dr Renata Zarzycka
Tomasz Rechberger, Paweł Miotła, Andrzej Wróbel
Maria Borszewska-Kornacka, Maria Roszkowska-Blaim
Sławomir Majewski, Iwona Rudnicka, Tomasz Pniewski
David Thurtle, Suzanne Biers, Michał Sut, James Armitage
W badaniach nad fabułami zabaw dydaktycznych oceniono treści przekazywane ich potencjalnym uczestnikom. Podczas eksploracji uwzględniono to, jak ewoluowało obrazowanie: aktywności zawodowej mężczyzn i kobiet, rodzinnych ról mężczyzn i kobiet, innych ról mężczyzn i kobiet, afiliacji narodowych, motywów oraz postaci religijnych, mitologicznych i fantastycznych, niepełnosprawności i schorzeń, agresji, obiektów i detali architektonicznych oraz motywów urbanistycznych, środków lokomocji, przyborów i przyrządów, fauny, flory, natury nieożywionej. Oceniono ponadto, które z wymienionych motywów fabularnych uznawano za kluczowe w kolejnych okresach historycznych. Publikację domykają wnioski wypływające z przeprowadzonej analizy dla współczesnej praktyki szkolnej.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.