OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
ВСЕ КНИГИ
Marcin Jurczak, Sylwia Konecka, Anna Łupicka-Fietz, Kinga Pawlicka
Małgorzata Lotko, Aleksander Lotko
Katarzyna Ławińska, Małgorzata Jabłońska
Paweł Mikołajczak, Robert Skikiewicz, Anna Waligóra
Aleksandra Kuźmińska-Haberla
Joanna Smoluk-Sikorska, Julia Wojciechowska-Solis, Magdalena Śmiglak-Krajewska, Mariusz Malinowski
Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra
Paweł Knast, Ryszard Maciejewski
Magdalena Molendowska, Rafał Miernik, Paweł Górski, Martyna Ostrowska
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie specyfiki, zasad i metodologii zarządzania projektami kulturowymi na przykładzie czterech przedsięwzięć artystycznych: trzech projektów realizowanych w Polsce, tj. projektów „Od Opery do Musicalu”, „Karol” oraz „Krajobrazy Serc”, których producentem jest firma Agencja Kreatywna Przemysław Ruta Communication (dwa ostatnie realizowane były w koprodukcji z Wyższą Szkołą Humanitas w Sosnowcu oraz Fundacją „Humanitas”), a także jednego projektu zagranicznego, realizowanego w Grecji, tj. projektu „A Tribute to Il Divo. The 3 Tenors”, którego producentem jest spółka Agency Remarc L.L.C. Wszystkie cztery projekty, mimo że ich promotorami są instytucje prywatne, prowadzące działalność gospodarczą, mają nie tylko charakter komercyjny – realizują też istotne funkcje społeczne jako przedsięwzięcia z obszaru polityki kulturowej i dyplomacji kulturowej.
Настройте текст для его корректного отображения на любом устройстве
Создавайте заметки
Начните читать с того места, на котором закончили
У меня уже есть учетная запись в онлайн библиотеке IBUK Libra
У меня нет аккаунта в онлайн библиотеке IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: сегодня
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
В течение нескольких минут вы получите сообщение на .
Нажмите на кнопку в нем, чтобы подтвердить подписку на рассылку и получить бесплатную электронную книгу.
Примите Пользовательское соглашение, чтобы продолжить использование веб-сайта.