WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Waldemar Chorążyczewski, Agnieszka Rosa
Agnieszka Robaszkiewicz, Martyna Bednarczyk, Katarzyna Walkiewicz, Paweł Kozieł, Benjamin Grabek, Urszula Mazurek, Małgorzata Muc-Wierzgoń, Natalia Krajewska, Nikola Zmarzły, Emilia Wojdas, Dominik Straszak, Monika Drózd, Jacek Skup, Mateusz Tabin, Iwona Baranowicz-Gąszczyk, Edyta Kruk, Weronika Wierzbicka, Tadeusz Marcinkowski, Agnieszka Sobiatowska-Turek, Michał Adamski
Jolanta Drążyk, Henryk Suchojad
Tomasz Chrząstek, Tomasz Mielczarek
Lidia Mazur-Mierzwa
Maria Cubrzyńska-Leonarczyk
Thupten Kunga Chashab, Filip Majkowski
Interesujący zbiór poświęcony współczesnym problemom wychowania fizycznego i pedagogiki sportu. Zawiera sporo bardzo aktualnych informacji i przemyśleń, m.in. dotyczących pandemii COVID-19.
Z recenzji dr. hab. Michała Lenartowicza prof. Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie
*
Publikacja zawiera wiele ciekawych zagadnień, które mogą być pomocne w kształceniu przyszłych nauczycieli wychowania fizycznego, trenerów, instruktorów. Dużą jej wartość stanowi przyjęte podłoże pedagogiczne i psychologiczne, które pokazuje mechanizmy działające podczas uprawiania sportu zarówno u zawodników, uczniów, jak i trenerów, instruktorów czy nauczycieli. Wyjątkowo interesujące treści umieszczono w ostatnim rozdziale, przybliżającym aspekty historyczne. Książka ukierunkowana jest na wymiar praktyczny oraz prezentację edukacyjnych walorów wychowania fizycznego, sportu i olimpizmu.
Z recenzji dr hab. Danuty Umiastowskiej prof. Uniwersytetu Szczecińskiego
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.