ВСЕ КНИГИ
Niniejsza książka została poświęcona konstruowaniu przez dzieci wiedzy biologicznej w procesie wnioskowania indukcyjnego. Prezentowana publikacja składa się z dwóch części. W pierwszej części omówiono najważniejsze elementy kontekstu dla badań rozwoju naiwnej biologii. Druga część przedstawia badania dotyczące trzech zagadnień z obszaru wnioskowania indukcyjnego w obrębie kategorii istot żywych: • czy dzieci przedszkolne posługują się kategorią zwierzę we wnioskowaniu, jeśli alternatywny wybór jest bardziej podobny percepcyjnie i czy preferencja dla przynależności do kategorii jest specyficzna dla dziedziny istot żywych? • czy dzieci przedszkolne mają tendencję do polegania na kategorii istota żywa we wnioskowaniu indukcyjnym i jakie czynniki wzmacniają tę tendencję? • czy forma kulturowego przekazu na temat zwierząt ma wpływ na uogólnianie cech w obrębie tej kategorii? (Fragment podsumowania)
Настройте текст для его корректного отображения на любом устройстве
Создавайте заметки
Начните читать с того места, на котором закончили
У меня уже есть учетная запись в онлайн библиотеке IBUK Libra
У меня нет аккаунта в онлайн библиотеке IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: сегодня
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
В течение нескольких минут вы получите сообщение на .
Нажмите на кнопку в нем, чтобы подтвердить подписку на рассылку и получить бесплатную электронную книгу.
Примите Пользовательское соглашение, чтобы продолжить использование веб-сайта.