WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Roman Szarawara, Władysław Wornalkiewicz
Andrzej Niemiec, Agata Sierpińska-Sawicz
Emilia Żuchowska - Kotlarz, Małgorzata Kozłowska, Martyna Mostowska
Ilona Kwiecień, Patrycja Kowalczyk-Rólczyńska
Małgorzata K. Krzciuk
Maciej Bałtowski, Piotr Kozarzewski
Bogusława Ziółkowska, Wojciech Nowak
Marzena Remlein, Marek Masztalerz
Jan Lichtarski, Stanisław Nowosielski, Czesław Zając
Złość, niezadowolenie, agresja, alkohol lub inne środki odurzające, a czasem zwykłe nierozumienie. To wszystko, z czym personel medyczny na co dzień styka się w swojej pracy. Pacjenci w sytuacjach stresowych ulegają emocjom. Z książki dowiesz się czy lekarz może odmówić wykonania świadczenia zdrowotnego wobec agresywnego pacjenta; jak postępować z trudnym pacjentem; jak komunikować się z pacjentem, by efektywnie przeprowadzić wywiad lekarski; z jakiej ochrony prawnej może skorzystać lekarz; jakich praw pacjenta musi przestrzegać lekarz i co grozi mu za ich naruszenie.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.