ВСЕ КНИГИ
Beata Zakrzewska-Pniewska
Jerzy Domański, Paweł Dybicz, Robert Walenciak, Roman Kurkiewicz, Wojciech Kuczok, Agnieszka Wolny-Hamkało, Marcin Ogdowski, Marek Czarkowski, Bohdan Piętka, Mateusz Mazzini, Bronisław Łagowski, Andrzej Sikorski, Andrzej Werblan, Jakub Dymek, Kornel Wawrzyniak, Jan Widacki, Andrzej Walicki
Paweł Knast, Ryszard Maciejewski
Najlepszy wykład dotyczący mediów masowych!
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania:
Badanie komunikowania masowego nie może uniknąć pytań o wartości oraz kwestii konfliktu społecznego i politycznego, mimo że jej celem jest przedstawienie "obiektywnego" obrazu teorii i danych empirycznych. W każdym społeczeństwie istnieją ukryte lub jawne napięcia i sprzeczności, które często rozciągają się na sferę międzynarodową. Media sią z konieczności zaangażowane w te sporne obszary, jako producenci i dystrybutorzy znaczeń nadawanych zdarzeniom i kontekstom życia społecznego, zarówno prywatnego, jak i publicznego.
fragment tekstu
Książka przeznaczona dla studentów politologii, dziennikarstwa, nauk społecznych, socjologii, marketingu i reklamy.
Настройте текст для его корректного отображения на любом устройстве
Создавайте заметки
Начните читать с того места, на котором закончили
У меня уже есть учетная запись в онлайн библиотеке IBUK Libra
У меня нет аккаунта в онлайн библиотеке IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: сегодня
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
В течение нескольких минут вы получите сообщение на .
Нажмите на кнопку в нем, чтобы подтвердить подписку на рассылку и получить бесплатную электронную книгу.
Примите Пользовательское соглашение, чтобы продолжить использование веб-сайта.