WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Janusz Gierszewski, Iwona Osmólska
Andrzej Urbanek, Izabela Szkurłat
Andrzej Żebrowski, Izabela Szkurłat
Michał Możdżeń-Marcinkowski
Katarzyna Kilian-Kowerko
Angelika Drelichowska, Paweł Razowski, Anna Gronkiewicz, Agnieszka Ziółkowska
Wojciech Dajczak, Tomasz Giaro, Franciszek Longchamps De Berier
Włodzimierz Gromski, Paweł Jabłoński, Jacek Kaczor, Michał Paździora, Maciej Pichlak
W książce szeroko omówiono zagadnienia kształtowania i doskonalenia potencjału absorpcyjnego placówek szkolnych, a więc zdolności do identyfikowania, przyjmowania oraz wykorzystywania wiedzy w zarządzaniu szkołą. Właściwe wykorzystanie zasobów wiedzy pomaga formułować cele rozwojowe szkoły i kontrolować ich realizację na coraz bardziej konkurencyjnym rynku oświatowym. W publikacji zaprezentowano szereg cennych wskazówek i konkretnych rozwiązań dotyczących wykorzystania potencjału szkoły. Omówiono w niej także m.in. takie zagadnienia jak:
znaczenie wiedzy oraz jej właściwego wykorzystania w zarządzaniu szkołą, określenie potencjału absorpcyjnego placówki szkolnej, działania ukierunkowane na doskonalenie wykorzystania potencjału wiedzy.
Adresaci:
Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół, pracowników organów prowadzących, pracowników nadzoru pedagogicznego, a także studentów studiów pedagogicznych i ekonomicznych oraz słuchaczy studiów podyplomowych. Przydatne informacje znajdą w niej również osoby zainteresowane problematyką systemu oświaty w Polsce.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.