OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Przemysław Suchodolski, Jakub Kraciuk, Marcin Idzik
Marzena Żakowska, Lech Drab, Marek Klasa
Tomasz Dobrogoszcz, Tomasz Fisiak, Agata Handley, Krzysztof Majer
Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Sebastian Bobowski
Kamil Antonów, Dominika Dörre-Kolasa, Mirosław Włodarczyk, Monika Lewandowicz-Machnikowska, Iwona Sierocka, Krzysztof W. Baran, Krszysztof Walczak
Fragment monografii:
Myśląc o edukacji szkolnej, warto przyjrzeć się jej kontekstom w indywidualnym doświadczeniu. Na rezultat edukacji składa się bowiem to, co przeżywa i doznaje każdy uczeń indywidualnie, wzrastając w środowiskach rozwoju, uczestnicząc w sytuacjach komunikacyjnych, rozwiązując problemy, pokonując z wysiłkiem trudności i tworząc obraz samego siebie. Rozpoznanie tego, co doświadcza w czasie szkolnego uczenia się, nie z tekstu zaplanowanych programów i metodyczno-strukturalnych rozwiązań, jest kluczem do zrozumienia zmian widzenia roli edukacji szkolnej w kształtowaniu współczesnego społeczeństwa. Stąd pytanie badawcze: Jakie są sytuacje, których doświadcza uczeń w czasie edukacji w szkole? Jakie jest sytuacyjne otoczenie czasu edukacji szkolnej? Odpowiedź stanowić mogą prezentowane w publikacji wyniki badań, będące dopełnieniem wcześniejszych i szerszych analiz obrazu edukacji i jej odbiorców, przedstawionego w publikacji Obraz Edukacji i jej odbiorców w kontekście doświadczania zmian mojego autorstwa (Rostańska, 2018).
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.