OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Magdalena Molendowska, Rafał Miernik, Paweł Górski, Martyna Ostrowska
Agata Chrobot, Jacek Pielas
W zakresie dydaktyki zadania dla wojskowego szkolnictwa wyższego ukierunkowane są na doskonalenie nie tylko treści, lecz również metod nauczania zapewniających maksymalny rozwój aktywności intelektualnej studentów oraz kształtowanie umiejętności działania praktycznego w oparciu o opanowaną teorię naukową. Szczególną zaś rolę w unowocześnianiu procesu dydaktycznego przypisuje się warunkom przebiegu procesu kształcenia oraz materialnej infrastrukturze dydaktycznej. Chodzi tu o metodyczne wprowadzenie do procesu nauczania nowych form nauczania i stosowanie nowoczesnych środków dydaktycznych.
Istnieje uzasadniona potrzeba zaprezentowania uwag i wskazówek, które usprawniłyby przyszłe działanie nauczycieli w uczelniach wyższych w wojsku w zakresie umiejętności dydaktycznych i pedagogicznych. Rozwiązanie podjętych problemów z zakresu pedeutologii i dydaktyki szkoły wyższej znacznie wzbogaci i poprawi stan wiedzy dotyczący sylwetki nauczyciela akademickiego.
Podjęte w niniejszej monografii rozważania mogą znacząco wzbogacić wiedzę nauczycieli każdej uczelni wyższej, a szczególnie nauczycieli akademickich uczelni wojskowej.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.