OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Marzena Żakowska, Lech Drab, Marek Klasa
Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Sebastian Bobowski
Kamil Antonów, Dominika Dörre-Kolasa, Mirosław Włodarczyk, Monika Lewandowicz-Machnikowska, Iwona Sierocka, Krzysztof W. Baran, Krszysztof Walczak
Małgorzata Gersdorf, Krzysztof Rączka, Michał Raczkowski, Wojciech Ostaszewski, Agnieszka Zwolińska
Grzegorz Filarowski, Nadia Szagdaj
Krystyna Krawiec-Złotkowska, Ks. Tadeusz Ceynowa
Krystyna Krawiec-Złotkowska, Pola Pauba
Z recenzji dr hab. Małgorzaty Suświłło, prof. UWM „Recenzowana książka wpisuje się w nurt opisu aktualnych wydarzeń globalnych zachodzących w okresie trudnym dla funkcjonowania wszystkich gałęzi gospodarki i społeczeństwa, wywołanych pandemią Covid-19. Autorka empatycznie, a zarazem obiektywnie stara się przedstawić obraz funkcjonowania wszystkich grup zainteresowanych edukacją artystyczną: nauczycieli, uczniów, rodziców i dyrektorów, co nie jest zadaniem łatwym, ale wykonalnym, co widać w prezentowanej książce. Autorka wykonała ogrom pracy zarówno w części tzw. teoretycznej, jak i empirycznej. Po pierwsze pokazała, że orientuje się w najnowszych doniesieniach badawczych dotyczących edukacji w okresie pandemii Covid-19, po drugie przeprowadziła badania w środowiskach często defaworyzowanych pod względem badawczym, czyli dyrektorów szkół artystycznych. Oddanie głosu dyrektorom poprzez zebranie ich narracji, a potem przeprowadzenie ich analizy jest tu niezwykle wartościowe i w pełni zasługuje na upublicznienie”.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.