WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Jerzy Domański, Paweł Dybicz, Roman Kurkiewicz, Robert Walenciak, Jakub Dymek, Kornel Wawrzyniak, Wojciech Kuczok, Marek Czarkowski, Agnieszka Wolny-Hamkało, Andrzej Sikorski, Andrzej Werblan, Bronisław Łagowski, Andrzej Walicki, Marcin Ogdowski, Mateusz Mazzini, Bohdan Piętka
Przemysław Suchodolski, Jakub Kraciuk, Marcin Idzik
Marzena Żakowska, Lech Drab, Marek Klasa
Tomasz Dobrogoszcz, Tomasz Fisiak, Agata Handley, Krzysztof Majer
Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Sebastian Bobowski
Kamil Antonów, Dominika Dörre-Kolasa, Mirosław Włodarczyk, Monika Lewandowicz-Machnikowska, Iwona Sierocka, Krzysztof W. Baran, Krszysztof Walczak
„(…) ZZL stanowi fragment zarządzania i działalności biznesowej. Jest zanurzone w konkretnych społecznościach, kulturach, społeczeństwie i hi-storii. Zwraca na to uwagę wielu autorów w tej książce (…).Ważny jest pro-fesjonalizm i sprawność w posługiwaniu się odpowiednimi metodami i na-rzędziami, stosowanie właściwych procedur. Niemniej ZZL nie ogranicza się przecież do działalności operacyjnej. Istotne, w istocie najważniejsze, są war-tości i cele, którym ZZL służy, przyjmowane strategie, a także wspominane wyżej szersze konteksty i odniesienia (…). Teksty, składające się na tę monografię, zostały podzielone na trzy części. Część pierwszą zatytułowano Trendy i wyzwania HRM, drugą – Przywództwo, kompetencje, satysfakcja, a trzecią – Studia przypadków, komu-nikaty studentów i słuchaczy-praktyków. Książka zawiera 27 rozdziałów-artykułów oraz 10 komunikatów. (…)
Tadeusz Oleksyn
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.