WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Książka jest jednym z nielicznych opracowań w polskiej dydaktyce geografii podejmującym próbę syntetycznego ujęcia rezultatów wprowadzenia założeń Deklaracji Bolońskiej w procesie kształcenia przyszłych nauczycieli tego przedmiotu. Autor przeprowadził badania metodą sondażu dydaktycznego. Dokonał też analizy przepisów prawnych, dokumentów i planów studiów. Badania w dłuższym cyklu dały możliwość oceny kompetencji studentów, którzy kwalifikacje zawodowe nabywali w różnych formach kształcenia (studia magisterskie, licencjackie, magisterskie uzupełniające i podyplomowe).
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.