WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Małgorzata Gersdorf, Krzysztof Rączka, Michał Raczkowski, Wojciech Ostaszewski, Agnieszka Zwolińska
Grzegorz Filarowski, Nadia Szagdaj
Krystyna Krawiec-Złotkowska, Ks. Tadeusz Ceynowa
Krystyna Krawiec-Złotkowska, Pola Pauba
W pacy zaproponowano wykorzystanie badań zintegrowanych łączących więcej niż jedno podejście metodologiczne w poznaniu problematyki marketingu. Przedstawiono rozważania o poznaniu w marketingu na tle spostrzeżeń o poznaniu w naukach społecznych, zaprezentowano marketing jako przedmiot naukowego poznania oraz omówiono istotę i sposoby łączenia podejść metodologicznych w naukach społecznych. Zestawiono zagadnienia integracji podejść metodologicznych we współczesnym marketingu, a także przedstawiono autorski model badań zintegrowanych do badania wybranych problemów marketingowych. W zakończeniu pracy sformułowano propozycje studiów metodologicznych w zakresie integracji metodologii badań marketingowych.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.