OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Sarah Skov, Alexandra Södergran, Christina Tempest, Julie Jones, Nicolas Lemarin
Andrea Hansen, Lisa Vild, Ewa Maciejczuk, Catrina Curant, Annah Viki M., SheWolf, Sonja Belmont, B. A. Feder, Alessandra Red
M. J. Passion, Catrina Curant, Annah Viki M., SheWolf, M. Martinez, B. A. Feder, Malin Frosa
Sarah Skov, Alexandra Södergran, Christina Tempest, Vanessa Salt, Julie Jones, Malva B., Saga Stigsdotter
Nina Nirali, Ewa Maciejczuk, Black Chanterelle, Venessa Hart, Mila Lipa, Catrina Curant, Annah Viki M., SheWolf
Alexandra Södergran, Catrina Curant, Annah Viki M., SheWolf, Victoria Październy, Alessandra Red
Alice Hill, Camille Bech, Lisa Vild, August Moon, Alessandra Red
Marlena Rytel, Ewelina Nawara, Catrina Curant, Annah Viki M., Ruth Ross, Liv Water
Rynek usług kurierskich stanowi współcześnie jeden z najdynamiczniej rozwijających się obszarów polskiej gospodarki. Z jednej strony jest to bez wątpienia konsekwencją zmieniających się preferencji konsumentów, którzy w coraz większym stopniu zainteresowani są jakościowymi aspektami oferty, głównie szybkością, terminowością, kompleksowością oraz elastycznością procesu świadczenia usług o charakterze pocztowym. Z drugiej natomiast strony silny wpływ na wzrost rynku usług kurierskich ma ekspansywnie rozwijający się w Polsce sektor handlu elektronicznego. O skali jego rozwoju świadczy fakt, iż w rankingu najszybciej rozwijających się rynków e-commerce na świecie w 2019 roku handel elektroniczny w Polsce uplasował się na trzynastej pozycji. Dynamiczny wzrost rynku usług kurierskich w Polsce wskazuje, iż ten obszar rynkowy stał się bardzo ważnym elementem gospodarki państwa, w związku z czym wydaje się stosowne, aby podjąć konieczny wysiłek mający na celu dogłębne poznanie procesów mających miejsce w tym sektorze. Celem niniejszej monografii jest charakterystyka rynku usług kurierskich w Polsce oraz przedstawienie i analiza najważniejszych procesów strategicznych i marketingowych wpływających na jego rozwój. W monografii zastosowano następujące metody badawcze: krytyczną analizę literatury przedmiotu, metodę analizy przyczynowo-skutkowej, metodę analizy porównawczej oraz metodę analizy przypadków. Publikacja jest przeznaczona dla ekonomistów, studentów kierunków ekonomicznych oraz osób zainteresowanych problematyką funkcjonowania rynku usług kurierskich. Ze wstępu
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.