OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Aneta Czerwonogrodzka-Senczyna, Anna Zalewska-Janowska
Dorota Krasowska, Małgorzata Michalska-Jakubus
Magdalena Czarnecka-Operacz, Dorota Jenerowicz
Lidia Rudnicka, Małgorzata Olszewska, Adriana Rakowska, Marta Sar-Pomian
Lidia Rudnicka, Małgorzata Olszewska, Adriana Rakowska, Marta Sar-Pomian
Anna Zalewska-Janowska
Joanna Narbutt, Małgorzata Skibińska, Aleksandra Lesiak
Monika Michalak, Monika Kucharczyk, Małgorzata Słowik-Rylska, Beata Kręcisz
Anna Zalewska-Janowska, Honorata Błaszczyk
Dr Renata Zarzycka
Joanna Narbutt, Małgorzata Skibińska
Książka poświęcona jest szeroko rozumianej problematyce uczenia się widzianej z perspektywy neurobiologii, psychologii i pedagogiki. Autor w ciekawy sposób omawia zagadnienia dotyczące neurologicznych podstaw uczenia się, opierając się na najnowszych badaniach nad mózgiem. Stara się przekonać czytelnika, że z badań nad mózgiem można wyprowadzić wnioski praktyczne istotne dla szkoły, uniwersytetu i społeczeństwa. Szczegółowo przedstawia proces uczenia się w ciągu życia, także w okresie prenatalnym. Wyjaśnia dlaczego dzieci przejawiają trudności w uczeniu się (np. czytanie, matematyka). Omawia procesy uczenia się w świetle różnych zagadnień i problemów społecznych (kooperacja, wartości, przemoc). Prezentuje wnioski dotyczące nauczania szkolnego, np. wyniki międzynarodowych badań nad poziomem osiągnięć szkolnych (PISA) przeprowadzonych także w Polsce.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.