RECENTLY READ
ALL BOOKS
Hanna Mizgajska-Wiktor, Wojciech Jarosz, Renata Fogt-Wyrwas
Jacek Wilczyński, Przemysław Karolak
Dr Renata Zarzycka
Bogdan Ciszek, Krzysztof Krasucki, Ryszard Aleksandrowicz
Dawid Gut, Aleksandra Lemańska
Aleksandra Lemańska, Dawid Gut, Katarzyna Koprowska
Dawid Gut, Joanna Majewska, Aleksandra Lemańska
W niniejszych badaniach poszukuje się powiązań zmian cech fizjologicznych z poziomem aktywności młodzieży z porażeniem mózgowym. Praca ujmuje zespół parametrów fizjologicznych i biochemicznych w łączności z elementami morfologii,pozwalając ocenić efekty prowadzonej terapii. Istotna jest też ocena sprawności psychomotorycznej, od której zależy w dużej mierze nabywanie umiejętności zawodowych i utrzymywanie poziomu aktywności ruchowej w okresie szkolenia zawodowego. Zaburzenia ruchowe najbardziej utrudniają młodzieży z m.p.dz. podejmowanie czynności społecznych. W największym stopniu ujawniają się one w środowisku szkolnym i zawodowym. Ostatecznym celem procesu rehabilitacji jest zatem osiągnięcie maksymalnej integracji społecznej. Koncentrowanie się na ocenie możliwości lokomocyjnych dzieci z m.p.dz. ma szczególne znaczenie w przewidywaniu trudności i wyników rehabilitacji w trakcie rozwoju (Lepage i wsp. 1998).
In a few minutes you will receive a message sent to .
Click on the button in the message to confirm your subscription to the newsletter and receive your free e-book.
Accept the Terms and Conditions to continue using the Website.