OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Sebastian Bobowski
Ilona Kwiecień, Patrycja Kowalczyk-Rólczyńska
Małgorzata K. Krzciuk
Maciej Bałtowski, Piotr Kozarzewski
Jan Lichtarski, Stanisław Nowosielski, Czesław Zając
Katarzyna Kilian-Kowerko
Eleonora Bielawska-Batorowicz
Jan Jakub Michałek, Michał Brzozowski, Andrzej Cieślik
Nina Nirali, Ewa Maciejczuk, Black Chanterelle, Venessa Hart, Mila Lipa, Catrina Curant, Annah Viki M., SheWolf
Andrzej Miszczuk, Alicja Sekuła, Magdalena Miszczuk
Monografia dedykowana prof. dr hab. Krystynie Mazurek-Łopacińskiej składa się z czterech części. Pierwsza dotyczy drogi naukowej Pani Profesor i licznych dokonań o charakterze naukowym, organizacyjnym, dydaktycznym oraz związanych z kształceniem kadr, których wspólnym mianownikiem, niezależnie od tego, na jakiej płaszczyźnie będą prezentowane, są mądrość, pasja, odpowiedzialność, życzliwość i entuzjazm Pani Profesor, przejawiające się w każdej z pełnionych przez Nią ról. Część ta zawiera także skierowane do Jubilatki listy gratulacyjne, które stanowią wyraz uznania dla osiągnięć Pani Profesor, a także są jedną z oznak przyjaźni łączącej ich Autorów z Panią Profesor. Prezentowana w kolejnych częściach problematyka monografii dotyczy zachowań konsumentów, metod badań marketingowych i obszarów ich zastosowań, a także strategii i działań marketingowych prowadzonych przez przedsiębiorstwa oraz inne podmioty rynku. Trzydzieści dziewięć rozdziałów składających się na monografię podzielono na wskazane grupy tematyczne, odzwierciedlające profil naukowy Jubilatki, i którym Profesor Krystyna Mazurek-Łopacińska poświęciła wiele lat pracy twórczej utrwalonej w niezwykle cenionym i często cytowanym dorobku naukowym, obejmującym ponad trzysta publikacji naukowych. W książce omówiono m.in. następujące zagadnienia: człowiek i jego konsumpcja wobec wyzwań XXI wieku, zachowanie rynkowe konsumenta w aspekcie asymetrii informacji systemu marketingu, wyniki badań rynkowych i marketingowych jako podstawa ocen pozycji rynkowej zespołowych gier sportowych, znaczenie konsumpcji w kształtowaniu dobrostanu człowieka w doświadczeniach pandemicznych, postawy konsumentów wobec marketingu mobilnego: analiza komparatywna rynku polskiego i wietnamskiego, szkoły badawcze a modele eksplanacyjne w badaniach marketingowych, wyzwania w badaniach siły w relacjach sprzedawca–nabywca w trakcie kryzysu ekonomicznego, koncepcja symbolu przedsiębiorstw rodzinnych w ocenie konsumentów – ujęcie semiotyczne, innowacje – kreatywność – pasja, wykorzystanie komunikacji omnikanałowej na rynku farmaceutycznym do wspierania pacjentów w odpowiedzialności za zdrowie
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.