OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Tadeusz Filipiak, Barbara Gołębiewska
Elżbieta Szulc, Mateusz Jankiewicz
Małgorzata Ćwiek, Paweł Ulman, Agnieszka Wałęga
Karolina Pietrzak, Henryk Runowski
Eugeniusz Wojciechowski
Małgorzata Błażejowska, Katarzyna Brodzińska, Maria Parlińska, Alicja Stolarska
W monografii przedstawiono miejsce i rolę polityki rachunkowości oraz możliwości stosowania jej instrumentów w procesie kształtowania obrazu jednostki gospodarczej. Omówiono politykę rachunkowości w zakresie wyceny aktywów i zobowiązań, aktualizacji wartości w warunkach kryzysu gospodarczego, ochrony zasobów informatycznych, ładu korporacyjnego oraz ujawnień dotyczących zrównoważonego rozwoju. Poruszono problem podatkowego oddziaływania na politykę rachunkowości. Zaprezentowano nowe trendy w komunikowaniu polityki rachunkowości przez jednostki gospodarcze, a także wskazano na instrumenty polityki rachunkowości w kreowaniu wizerunku i zarządzaniu wrażeniem. Przedstawiono też rolę polityki rachunkowości w badaniu sprawozdania finansowego. Monografia ma charakter naukowy, jednak ze względu na przejrzysty język i liczne przykłady praktyczne może być cennym źródłem wiedzy i inspiracji nie tylko dla badaczy w obszarze rachunkowości, lecz również studentów kierunków ekonomicznych i praktyków (księgowych, biegłych rewidentów, dyrektorów finansowych).
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.