ALL BOOKS
Barbara Borusiak, Tomasz Wanat
Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Maria Sławińska
Agnieszka Izabela Baruk, Sebastian Białoskurski, Anna Goliszek, Anna Iwanicka, Agnieszka Komor, Grzegorz Wesołowski
Paulina Malinowska
Katarzyna Podhorodecka
Aleksandra Hauke-Lopes, Milena Ratajczak-Mrozek, Marcin Soniewicki, Marcin Wieczerzycki
E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska
Adam Dymitrowski, Aleksandra Hauke-Lopes, Łukasz Małys, Milena Ratajczak-Mrozek
Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy.
W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: „Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?”.
•Autor przybliżył w książce: •sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw, •procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw, •relacje między firmami, •podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców), •wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.
In a few minutes you will receive a message sent to .
Click on the button in the message to confirm your subscription to the newsletter and receive your free e-book.
Accept the Terms and Conditions to continue using the Website.