OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Joanna Smoluk-Sikorska, Julia Wojciechowska-Solis, Magdalena Śmiglak-Krajewska, Mariusz Malinowski
Emilia Żuchowska - Kotlarz, Małgorzata Kozłowska, Martyna Mostowska
Zbigniew Sobisz, Mariola Truchan, Zbigniew Osadowski
Łukasz Jarosław Kozar, Małgorzata Matusiak
Joanna Stefańczyk, Barbara Gołębiewska, Janusz Majewski
Michał Krzykawski, Jerzy Hausner, Aleksander Jakimowicz, Zenon Foltynowicz, Edwin Bendyk, Maciej Grodzicki, Alicja Boryń, Joanna Kulczycka, Michal Możdżeń, Wojciech Paprocki, Magdalena Wojnarowska, Andrzej Kassenberg, Jan Oleszczuk-Zygmuntowski, Ivar Ekeland, Jan Popczyk, Wojciech Stanek, Bożena Ryszawska
Wojciech Trempała, Barbara Panciszko-Szweda
Magdalena Golińska- Konecko
Teoretyczno-empiryczno-aplikacyjny (praktyczny) charakter rozprawy wskazuje na wyczerpujące, holistyczne, spójne i całościowe opracowanie problematyki procesu stymulowania twórczości dzieci i młodzieży oraz efektów tej stymulacji. Warto tu podkreślić, że Autorka podjęła bardzo odważną decyzję dotyczącą wyboru rzadko stosowanego w nauce podejścia pedagogicznego polegającego na opracowaniu uniwersalnego, ciekawego, autorskiego programu rozwijania twórczości dzieci i młodzieży oraz objęcia badaniami eksperymentalnymi tak szeroko określonej wiekowo próby badanych, to jest dzieci i młodzieży od 7 do 17 lat. (…) W monografii mamy więc do czynienia zarówno z badaniami podstawowymi, jak i stosowanymi ‒ a patrząc na to z innej strony ‒ z badaniami interdyscyplinarnymi lokującymi się głównie w psychologii i pedagogice (…). Rozprawę cechuje bardzo wysoki poziom merytoryczny, jest to dzieło przemyślane, twórcze, świadczące o wysokich kompetencjach naukowo-badawczych, bardzo dużym nakładzie pracy. Stanowi znaczące osiągnięcie w dziedzinie polskiej pedagogiki, ze względu na zastosowania w praktyce edukacyjnej oraz ogólny wysoki poziom metodologiczny.
Z recenzji dr hab. Janiny Uszyńskiej-Jarmoc, prof. UwB
Praca Ewy Wiśniewskiej jest znakomitym, dojrzałym i rozwiniętym studium empirycznym, jakich próżno szukać w polskiej, i nie tylko polskiej, pedagogice/psychologii twórczości. Autorka podjęła się trudnego i złożonego zadania teoretyczno-badawczego i na kartach książki daje świadectwo rozwiniętych kompetencji naukowych (…). Głęboka wiedza teoretyczna, świetny warsztat badawczy, umiejętności analizy statystycznej oraz dyskursywność wywodu pozwoliły Jej na stworzenie pracy, która wzbogaca dorobek dyscypliny o dzieło znaczące. Podkreślę jeszcze raz – w polskiej literaturze naukowej na ten temat nie ma dzieła o podobnej randze.
Z recenzji prof. dr. hab. Krzysztofa Szmidta, UŁ
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.