OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Jerzy Domański, Paweł Dybicz, Robert Walenciak, Roman Kurkiewicz, Wojciech Kuczok, Agnieszka Wolny-Hamkało, Marcin Ogdowski, Marek Czarkowski, Bohdan Piętka, Mateusz Mazzini, Bronisław Łagowski, Andrzej Sikorski, Andrzej Werblan, Jakub Dymek, Kornel Wawrzyniak, Jan Widacki, Andrzej Walicki
Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz, Agnieszka Brzostek
Jerzy Domański, Paweł Dybicz, Roman Kurkiewicz, Robert Walenciak, Jakub Dymek, Kornel Wawrzyniak, Wojciech Kuczok, Marek Czarkowski, Agnieszka Wolny-Hamkało, Andrzej Sikorski, Andrzej Werblan, Bronisław Łagowski, Andrzej Walicki, Marcin Ogdowski, Mateusz Mazzini, Bohdan Piętka
Marzena Żakowska, Lech Drab, Marek Klasa
Jerzy Domański, Robert Walenciak, Paweł Dybicz, Marek Czarkowski, Jakub Dymek, Roman Kurkiewicz, Wojciech Kuczok, Kornel Wawrzyniak, Bohdan Piętka, Andrzej Werblan, Andrzej Walicki, Bronisław Łagowski, Agnieszka Wolny-Hamkało, Mateusz Mazzini, Andrzej Sikorski
Jerzy Domański, Paweł Dybicz, Roman Kurkiewicz, Robert Walenciak, Kornel Wawrzyniak, Agnieszka Wolny-Hamkało, Marek Czarkowski, Bronisław Łagowski, Andrzej Werblan, Andrzej Walicki, Mateusz Mazzini, Bohdan Piętka, Wojciech Kuczok, Andrzej Sikorski, Jakub Dymek
Jerzy Domański, Robert Walenciak, Paweł Dybicz, Roman Kurkiewicz, Agnieszka Wolny-Hamkało, Marek Czarkowski, Kornel Wawrzyniak, Jakub Dymek, Andrzej Sikorski, Wojciech Kuczok, Bronisław Łagowski, Andrzej Walicki, Andrzej Werblan, Bohdan Piętka, Mateusz Mazzini
Publikacja jest swoistym kompendium wiedzy o świecie mediów. W przejrzysty sposób opowiada o rynku, jego transformacji do świata internetu i wyzwaniach, z jakimi musimy mierzyć się w erze rewolucji cyfrowej. „ Nowe Supermedium” to przekrojowa lekcja historii i predykcja przyszłości telewizji napisana z każdej perspektywy – praktyka, eksperta oraz naukowca. Czytelnik odkrywa, jak telewizja ewoluuje w erze nowych technologii, oferując użytkownikom nowe ekscytujące doświadczenia. Telewizja nie umiera – przekształca się, a ta książka jest kluczem do nowej narracji.
Publikacja porządkuje wiele wymiarów funkcjonowania świata TV: produkcji, reklamy, technologii. Praktyk rynku pozyska dzięki niej akademicką perspektywę, a teoretykom przybliży realia biznesu telewizyjnego.
Publikacja jest dziełem pozwalającym spojrzeć na rynek telewizyjny w szerokim zakresie. W książce tej znajdują się artykuły naukowców, wykładowców, ekspertów i praktyków, dzięki czemu tematyka zagadnienia została ujęta bardzo szeroko. Czytając zawarte w książce prace wchodzimy w labirynt, z którego nie ma dzisiaj wyjścia. Zmiany w sferze medialnej zachodzą tak gwałtownie i tak głęboko, że współcześni badacze mogą jedynie stawiać pytania, z których najważniejszym jest pytanie – co dalej?
Do czego doprowadzą zmiany technologiczne – do drugiego, nierzeczywistego świata, do powstania nowych zupełnie form odbioru? Być może, ale nikt tego nie wie na pewno.
Jakie treści oferować będą media i supermedia, o których mowa w książce, jak zmienią się gatunki i formaty?
W jaki sposób będą te media finansowane i w jaki sposób mierzona będzie widownia i aktywne uczestnictwo? Przecież od precyzyjnych, targetowanych mierników zależą przychody i komercyjne zyski
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.