OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Eliot Cohen, Michał Lubina, Jakub Jakubowski, Kalwasiński Maciej, Tomasz Morozowski, Peter Hefele, Marcin Przychodniak, Przemysław Biskup, Jakub Pieńkowski, Michał Wojnarowicz, Maciej Pawłowski, Francois Heisbourg, Jacek Czaputowicz, Zuzanna Nowak, Stefania Kolarz, Mazur Wojciech
Piotr Bajor, Edyta Chwiej, Iwona Krzyżanowska-Skowronek, Lubomir Zyblikiewicz
Melchior Szczepanik, Artur Kacprzyk, Marcin Terlikowski, Damian Wnukowski, Mateusz Piotrowski, Łukasz Jasiński, Amanda Dziubińska, Łukasz Maślanka, Przemysław Biskup, Agnieszka Legucka, Marcin Przychodniak, Veronika Jóźwiak, Łukasz Ogrodnik, Maria Piechowska, Anna Maria Dyner, Tomasz Żornaczuk, Sara Nowacka, Michał Wojnarowicz, Wojciech Lorenz, Jolanta Szymańska, Elżbieta Kaca
Andrzej Sęk, Julian Maj, Paweł Soroka, Marta Kapusta, Edyta Kimera
Agnieszka Kisztelińska-Węgrzyńska, Natalia Matiaszczyk
Paweł Soroka, Grzegorz Rdzanek, Anna Zagórska, Katarzyna Rawska
Książka ma na celu określenie lojalności widzów programów telewizyjnych i dokonanie analizy wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego działającego na rynku polskim. Punktem wyjścia jest określenie lojalności widzów programów telewizyjnych w kontekście budowania wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego.
W książce zostały zaprezentowane badania oparte na dwóch źródłach danych. Przebadana została jedna grupa mediowa – Grupa CANAL+ Polska S.A. jako przykład przedsiębiorstwa działającego na polskim rynku telewizyjnym. Można założyć, że ograniczony czas wolny konsumentów, a także globalizacja i dostęp do wielu treści jednocześnie determinuje zachowania lojalnościowe, a tym samym wpływa na wartość przedsiębiorstwa telewizyjnego. Zaprezentowane zostało również, jak lojalność wpływa na konsumpcję treści telewizyjnych i co powinno wzmocnić wartość rynkową firm. Praca pozwala na odpowiedzenie na pytanie, czy rozwój technologii i migracja treści wideo do Internetu wpływają na oglądalność programów liniowych. Głównym celem pracy jest wykazanie potrzeby zdobycia wiedzy o zachowaniach lojalnych widzów w celu utrzymania konsumenta, a także poszerzenia swojej aktywności na wszystkie możliwe pola dotarcia do widza, niezależnie od czasu i miejsca jego wyboru, i oszacowania potencjału lojalności widzów.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.