OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Monika Nowikowska, Izabela Stańczuk
Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz, Agnieszka Brzostek
Jerzy Domański, Paweł Dybicz, Roman Kurkiewicz, Robert Walenciak, Jakub Dymek, Kornel Wawrzyniak, Wojciech Kuczok, Marek Czarkowski, Agnieszka Wolny-Hamkało, Andrzej Sikorski, Andrzej Werblan, Bronisław Łagowski, Andrzej Walicki, Marcin Ogdowski, Mateusz Mazzini, Bohdan Piętka
Marzena Żakowska, Lech Drab, Marek Klasa
Katarzyna Walęcka-Matyja, Elżbieta Napora
Andrzej Meissner, Ryszard Ślęczka
Niniejsza książka została poświęcona konstruowaniu przez dzieci wiedzy biologicznej w procesie wnioskowania indukcyjnego. Prezentowana publikacja składa się z dwóch części. W pierwszej części omówiono najważniejsze elementy kontekstu dla badań rozwoju naiwnej biologii. Druga część przedstawia badania dotyczące trzech zagadnień z obszaru wnioskowania indukcyjnego w obrębie kategorii istot żywych: • czy dzieci przedszkolne posługują się kategorią zwierzę we wnioskowaniu, jeśli alternatywny wybór jest bardziej podobny percepcyjnie i czy preferencja dla przynależności do kategorii jest specyficzna dla dziedziny istot żywych? • czy dzieci przedszkolne mają tendencję do polegania na kategorii istota żywa we wnioskowaniu indukcyjnym i jakie czynniki wzmacniają tę tendencję? • czy forma kulturowego przekazu na temat zwierząt ma wpływ na uogólnianie cech w obrębie tej kategorii? (Fragment podsumowania)
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.