OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Piotr Górny, Jerzy Krawiec, Piotr Maśloch
Marek Rewizorski, Karol Bieniek
Izabela Plesiewicz-Świerczyńska, Kamil Pietrasik
Dariusz Ostapowicz, Sławomir Suchodolski
Dariusz Ostapowicz, Sławomir Suchodolski, Dariusz Szymikowski
Dariusz Ostapowicz, Sławomir Suchodolski, Dariusz Szymikowski
Dariusz Ostapowicz, Sławomir Suchodolski, Dariusz Szymikowski
Maria Kubacka, Katarzyna Panimasz
Szymon Krawczyk, Mariusz Włodarczyk
Bogdan Araszkiewicz, Wiesława Araszkiewicz
Lubisz gry komputerowe? Chciałbyś podciągnąć się z geometrii? LOGO wciągnie cię jak gra. Dzięki temu programowi w przyjemny i atrakcyjny sposób nauczysz się właściwości wielu figur, a książka będzie ci nieocenionym przewodnikiem.
Książka przeznaczona jest dla osób posiadających program LOGO* (lub osób zamierzających korzystać z tego programu). Zawiera gotowe zestawy ćwiczeń ułatwiających wykorzystanie tego oprogramowania w nauce matematyki, zarówno w szkole, jak i w domu.
*LOGO to nieskomplikowane i efektywne oprogramowanie, użyteczne w nauce matematyki na poziomie szkoły podstawowej. Za pomocą prostych komend uczniowie tworzą różnorodne obiekty matematyczne. Atrakcyjna forma przekazu wpływa na zwiększenie tempa i efektywności nauczania – dzieci szybciej poznają właściwości obiektów i związki między nimi.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.