OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
ВСІ КНИГИ
Anna Wyrozumska, Maciej Górka, Jan Barcz
Remigiusz Bierzanek, Janusz Symonides, Michał Balcerzak, Marcin Kałduński
Jan Barcz, Krzysztof Ruchniewicz
Eugeniusz Cieślak, Julian Maj, Krzysztof Pająk, Dariusz Prokopowicz, Adam Radomyski, Paweł Soroka, Piotr Śledź
Jacek Gołaczyński, Piotr Mostowik, Witold Borysiak, Anna Juryk, Jacek Wierciński, Marcin Sokołowski, Piotr Rodziewicz, Piotr Kasprzyk, Marcin Stębelski, Joanna Zajączkowska-Burtowy, Michał Burtowy, Nikodem Rycko, Olga Bobrzyńska, Adrian Brzegowy, Michał Derek, Łukasz Dyrda, Anna Natalia Szulc, Agnieszka Wedeł-Domaradzka
Sławomira Lerman-Balsaux
Autorka omawia 10 powszechnie stosowanych form rozwoju kompetencji pracowników takich jak: tutoring, mentoring, coaching, szkolenie, warsztat, trening, konferencja, kongres, seminarium, studia podyplomowe. Wskazuje, jak dopasować konkretne działania do potrzeb danych odbiorców. W książce opisano także kluczowe modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników, którymi są: czteropoziomowy model Kirkpatricka, model Hamblina, pięciopoziomowy model (ROI) Phillipsa, zmodyfikowany ROI, metoda implementacji arkusza inwestycji i korzyści, model krytycznych poziomów Guskey’a, model Holtona, model oceny wyników O’Connora (RA), model Kaufmanna i Kellera, model Brinkerhoffa, model IPO, model C-I-P-O, czteropoziomowy model ewaluacji Warra (CIRO), czteropoziomowy model Stufflebeama (CIPP), model Passmore’a i Velez (SOAP-M model), model Ramseya (GAP model), model Fiester i Morrisa. Interesującym uzupełnieniem jest przegląd badań dotyczących problematyki modeli oceny form rozwoju kompetencji, a także zaprezentowanie przez autorkę jej nowatorskiej metody pomiaru i oceny skuteczności działań rozwojowych pracowników. Publikacja jest przeznaczona dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów i przedsiębiorców. Zainteresuje także pracowników naukowych zarządzania, psychologii i socjologii oraz studentów tych kierunków. „Zagadnienie rozwoju kompetencji personelu, stosowania różnych metod rozwojowych oraz pomiaru skuteczności działań podejmowanych w analizowanym obszarze, wpisuje się w aktualne trendy w zarządzaniu organizacjami. Akcentuje się przy tym potrzebę podejmowania aktywności, które przyniosą w długiej perspektywie korzyści zarówno pracownikom, jak i pracodawcom”. dr hab. Katarzyna Piwowar-Sulej, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Налаштуйте текст для його коректного відображення на будь-якому пристрої
Створюйте нотатки
Почніть читати з того місця, на якому ви закінчили
У мене вже є обліковий запис в онлайн бібліотеці IBUK Libra
У мене немає облікового запису в онлайн бібліотеці IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: сьогодні
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
Протягом декількох хвилин Ви отримаєте повідомлення на адресу .
Натисніть на кнопку в цьому повідомленні, щоб підтвердити підписання на розсилання та безкоштовно отримати е-книгу.
Прийміть нові Правила користування, щоб продовжити користуватись сайтом.