OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Monika Florczak-Wątor
Anna Chodorowska, Justyna Michalska, Paweł Kuczma
Dorota Lis-Staranowicz, Monika Giżyńska, Bogna Przybyszewska-Szter, Marcin Kazimierczuk, Małgorzata Augustyniak, Marcin Dąbrowski, Joanna Juchniewicz, Dobrochna Ossowska-Salamonowicz, Stanisław Bułajewski, Marek Chmaj
Michał Mistygacz, Jarosław Onyszczuk, Małgorzata Szeroczyńska
Sławomir Piekarczyk, Sławomir Tkacz
Wojciech Marchwicki, Radosław Baszuk, Wojciech Bergier, Piotr Wiśniewski, Małgorzata Eysymontt, Piotr Piesiewicz, Paweł Litwiński, Andrzej Zwara, Agnieszka Zemke-Górecka, Joanna Parafianowicz
Stanisław Sagan, Dominika Wapińska
Ewa Łętowska, Ryszard Piotrowski, Hanna Suchocka, Konrad Rydel, Marta Bakun, Grzegorz Basiński, Antoni Cypryjański, Jan Denka, Piotr Frączek, Aleksandra Gromiec, Marcin Hamielec, Krystian Kardas, Natalia Kowalik, Maria Kruk-Jarosz, Filip Olszówka, Ziemowit Syta, Kamil Szałecki, Mateusz Tyszka, Borys Tencer, Władysław Teofil Kulesza
Agnieszka Gajda, Anna Rytel-Warzocha, Piotr Uziębło
Prezentowany komentarz stanowi uniwersalne źródło wiedzy na temat mechanizmów prawnych regulujących czas pracy kierowców. Zawiera nie tylko wykładnię obowiązujących przepisów, lecz także dorobek judykatury oraz nauki prawa pracy z tej dziedziny.
Autorzy uwzględnili zmiany wynikające z przyjętego na poziomie Unii Europejskiej tzw. pakietu mobilności, który wszedł w życie 2.02.2022 r.
Składają się nań:• rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/1054 z 15.07.2020 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 561/2006 w odniesieniu do minimalnych wymogów dotyczących maksymalnego dziennego i tygodniowego czasu prowadzenia pojazdu, minimalnych przerw oraz dziennego i tygodniowego okresu odpoczynku oraz zmieniające rozporządzenie (UE) nr 165/2014 w odniesieniu do określania położenia za pomocą tachografów,• dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/1057 z 15.07.2020 r. ustanawiająca przepisy szczególne w odniesieniu do dyrektywy 96/71/WE i dyrektywy 2014/67/UE dotyczące delegowania kierowców w sektorze transportu drogowego oraz zmieniająca dyrektywę 2006/22/WE w odniesieniu do wymogów w zakresie egzekwowania przepisów oraz rozporządzenie (UE) nr 1024/2012.Pakiet ten wpłynął zasadniczo na zwiększenie poziomu ochrony warunków pracy kierowców, zakładając jednolite minimalne warunki obowiązujące w każdym państwie członkowskim UE.
Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla prawników zajmujących się transportem drogowym oraz menedżerów transportu, funkcjonariuszy zajmujących się jego kontrolą i działaczy związkowych.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.