RECENTLY READ
ALL BOOKS
Andrzej Wróbel, Dagmara Kornobis-Romanowska, Agnieszka Grzelak, Aleksander Cieśliński, Sylwia Majkowska-Szulc, Robert Grzeszczak
Jacek Gołaczyński, Piotr Mostowik, Witold Borysiak, Anna Juryk, Jacek Wierciński, Marcin Sokołowski, Piotr Rodziewicz, Piotr Kasprzyk, Marcin Stębelski, Joanna Zajączkowska-Burtowy, Michał Burtowy, Nikodem Rycko, Olga Bobrzyńska, Adrian Brzegowy, Michał Derek, Łukasz Dyrda, Anna Natalia Szulc, Agnieszka Wedeł-Domaradzka
Aneta Łazarska, Mariusz Godlewski
Monika Domańska, Piotr Żyłka, Michał Kibil, Karolina Barszczewska, Ilona Kuźniecow, Ireneusz Piecuch, Jagoda Gospodarek, Paulina Duma, Piotr Matuszewski
Sławomira Lerman-Balsaux
Bożena Gronowska, Piotr Sadowski
Dorota Łobos-Kotowska, Paweł Gała
Anna Drywa, Edward Juchniewicz, Łukasz Karczyński
Barbara Olbrych, Adam Ziółkowski
Autor podejmuje się niezwykle trudnego zadania, jakim jest możliwie jak najszersze zaprezentowanie nie tylko gier wideo i konstytuującej się wokół nich kultury, lecz także tego, co sam nazywa „ugrowieniem” kultury w ogóle. Swój wywód ujmuje w ramy struktury, która prowadzi od przybliżenia tła teoretycznego i rozwoju aktualnej akademickiej refleksji nad grami przez bliższe przyjrzenie się kulturze gier i grania po opis przywołanego już „ugrowienia” kultury. Oryginalność książki polega na – jak do tej pory w polskim piśmiennictwie – najbardziej wszechstronnym i wieloaspektowym ujęciu kultur grania, włącznie z otaczającymi je dyskursami obecnymi w mediach głównego nurtu oraz w kształtujących się dyskursach medialnych integralnie złączonych z grami [...]. To bardzo wartościowa pozycja, dokumentująca pewien istotny etap w kulturze gier wideo. Z recenzji prof. dr hab. Anny Nacher
In a few minutes you will receive a message sent to .
Click on the button in the message to confirm your subscription to the newsletter and receive your free e-book.
Accept the Terms and Conditions to continue using the Website.