OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Andrzej Wróbel, Dagmara Kornobis-Romanowska, Agnieszka Grzelak, Aleksander Cieśliński, Sylwia Majkowska-Szulc, Robert Grzeszczak
Jacek Gołaczyński, Piotr Mostowik, Witold Borysiak, Anna Juryk, Jacek Wierciński, Marcin Sokołowski, Piotr Rodziewicz, Piotr Kasprzyk, Marcin Stębelski, Joanna Zajączkowska-Burtowy, Michał Burtowy, Nikodem Rycko, Olga Bobrzyńska, Adrian Brzegowy, Michał Derek, Łukasz Dyrda, Anna Natalia Szulc, Agnieszka Wedeł-Domaradzka
Aneta Łazarska, Mariusz Godlewski
Monika Domańska, Piotr Żyłka, Michał Kibil, Karolina Barszczewska, Ilona Kuźniecow, Ireneusz Piecuch, Jagoda Gospodarek, Paulina Duma, Piotr Matuszewski
Sławomira Lerman-Balsaux
Bożena Gronowska, Piotr Sadowski
Dorota Łobos-Kotowska, Paweł Gała
Anna Drywa, Edward Juchniewicz, Łukasz Karczyński
Barbara Olbrych, Adam Ziółkowski
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.:• zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk, reklama ukryta, greenwashing);• reklama a nowe technologie i ochrona danych osobowych (reklama online a dane osobowe, reklama a oprogramowanie komputerowe, technologia mieszanej rzeczywistości w reklamie);• reklama a ochrona własności intelektualnej (reklama naśladowcza, body image advertising);• reklama wybranych towarów i usług (reklama podgrzewanych wyrobów tytoniowych, reklama żywności dla dzieci, reklama suplementów diety, reklama leków biologicznych);• dochodzenie roszczeń (praktyczne aspekty postępowania sądowego, ochrona zbiorowych interesów konsumentów, reklamowa samoregulacja);• problemy interdyscyplinarne (psychologia a model konsumenta, psychologiczna perspektywa reklamy zawodów prawniczych, nadużycie pozycji dominującej na rynkach reklamy internetowej, przejrzystość w reklamie politycznej).
Publikacja jest przeznaczona dla prawników praktyków zajmujących się prawem reklamy, ochroną konsumentów i konkurentów oraz dla przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy. Tematyka przedstawiona w publikacji zainteresuje również przedstawicieli nauki oraz studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa.„Nie ulega kwestii, że jest to opracowanie aktualne, bardzo potrzebne zarówno praktykom, jak i osobom naukowo zajmującym się szeroko rozumianymi zagadnieniami reklamy. Można kolokwialnie rzec, iż «każdy znajdzie tu coś dla siebie», niezależnie od tego, czy zajmuje się reklamą w sferze administracyjnej, gospodarczej, handlowej, cywilistycznej, medycznej czy proceduralnej”.Dr hab. Monika Jagielska, prof. UŚ
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.