WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Adrianna Chorąży, Aleksandra Szymoniak
Jerzy Domański, Robert Walenciak, Paweł Dybicz, Marek Czarkowski, Jakub Dymek, Roman Kurkiewicz, Wojciech Kuczok, Kornel Wawrzyniak, Bohdan Piętka, Andrzej Werblan, Andrzej Walicki, Bronisław Łagowski, Agnieszka Wolny-Hamkało, Mateusz Mazzini, Andrzej Sikorski
Sarah Skov, Alexandra Södergran, Christina Tempest, Julie Jones, Nicolas Lemarin
W publikacji zaprezentowano studium przypadku dotyczące działalności Radia RMF FM. Wyróżniono i opisano podstawowe etapy rozwoju tego radia, uwzględniając najważniejsze czynniki zewnętrzne (technologia, prawo, polityka, uwarunkowania ekonomiczne) i wewnętrzne (zasoby ludzkie, kapitałowe, wiedza, kultura organizacyjna). Przedstawiono podstawowe rynkowe oraz ekonomiczno-finansowe wskaźniki dotyczące RMF FM. Zaprezentowano również rozwój technologiczny tego radia. Opracowanie zawiera zestaw pytań i zadań do samodzielnego studiowania. Publikacja ta została przygotowana z myślą o wykorzystaniu na zajęciach dydaktycznych na kierunku zarządzanie w ramach przedmiotów zarządzanie mediami, podstawy organizacji i zarządzania oraz zarządzanie strategiczne.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.