OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Małgorzata Gębka-Wolak, Iwona Kaproń-Charzyńska, Joanna Kamper-Warejko
Małgorzata Gębka-Wolak, Iwona Kaproń-Charzyńska, Joanna Kamper-Warejko
Brigitte Schniggenfittig, Jörg Wagner, Violetta Frankowska, Miłosz Woźniak
Bernadeta Niesporek-Szamburska, Maria Wacławek, Zuzana Obertová, Ivana Dobrotová, Anita Račáková
Katarzyna Michalec
Opracowanie dedykowane jest czytelnikom poszukującym wiedzy o aktualnych problemach zarządzania strategicznego, głównie studentom studiów II stopnia oraz słuchaczom studiów podyplomowych kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także praktykom odpowiedzialnym w organizacjach za podejmowanie strategicznych decyzji.
Książka składa się z 10 rozdziałów. Odnoszą się one do istoty zarządzania strategicznego, w tym narzędzi analizy strategicznej, procesu formułowania, wdrażania i kontrolowania strategii oraz zmiany strategicznej, jak również do specyficznych aspektów zarządzania strategicznego, w tym roli czynnika ludzkiego, kultury organizacyjnej czy przywództwa, a także do kwestii związanych z wyborem kierunków i sposobów rozwoju organizacji, takich jak wirtualizacja działań.
Od Redaktorów
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.