OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Aleksandra Kuźmińska-Haberla
Magdalena Rosińska-Bukowska, Klaudia Zielińska-Lont
Barbara Ocicka, Kamil Gemra
Piotr Bajor, Edyta Chwiej, Iwona Krzyżanowska-Skowronek, Lubomir Zyblikiewicz
Jacek Janowski, Jolanta Domańska, Patrycja Mikulska
Bruce C. N. Greenwald, Judd Kahn, Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Tano Santos
Magdalena Rosińska-Bukowska, Klaudia Zielińska-Lont
Małgorzata Dziembała, Małgorzata Fronczek
Michał Krzykawski, Jerzy Hausner, Aleksander Jakimowicz, Zenon Foltynowicz, Edwin Bendyk, Maciej Grodzicki, Alicja Boryń, Joanna Kulczycka, Michal Możdżeń, Wojciech Paprocki, Magdalena Wojnarowska, Andrzej Kassenberg, Jan Oleszczuk-Zygmuntowski, Ivar Ekeland, Jan Popczyk, Wojciech Stanek, Bożena Ryszawska
Maria Balcerowicz-Szkutnik, Anna Sączewska-Piotrowska
Czwarta rewolucja przemysłowa postawiła przed przedsiębiorstwami szereg wyzwań organizacyjnych, finansowych, technologicznych, ale także psychologicznych i społecznych. Dzięki zastosowaniu nowych technologii i transformacji procesów oczekuje się znacznych zmian w procesie pracy. Poza tym, w obliczu ciągle dokonujących się zmian wewnątrz i w otoczeniu zewnętrznym przedsiębiorstw, szczególne miejsce zajmuje społeczna odpowiedzialność tych organizacji. Kompleksowe podejście do etyki, posiadanie spójnego systemu zasad i wartości, na których powinny opierać się działania podmiotów, daje możliwość ich stabilnego i prawidłowego funkcjonowania. Stąd też ważne jest przedstawienie tematyki wyzwań i problemów, jakie czekają obecnie i w przyszłości na organizacje, a dotyczących kapitału ludzkiego oraz etyki w biznesie, szczególnie w dobie ogromnego problemu z jednej strony z zaangażowaniem pracowników i ich lojalnością, a z drugiej – z rosnącymi oczekiwaniami wszystkich interesariuszy przedsiębiorstw. W niniejszej publikacji podjęto problematykę zarządzania zasobami ludzkimi oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Wyniki analiz mogą stanowić asumpt do formułowania rekomendacji dotyczących poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Pogłębione badania nad tymi aspektami powinny wciąż pozostawać w sferze zainteresowania nauki i praktyki, gdyż są niezbędne dla określenia kierunków badań nad rozwojem przedsiębiorstw w XXI wieku.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.