OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Magdalena Rosińska-Bukowska, Klaudia Zielińska-Lont
Barbara Ocicka, Kamil Gemra
Piotr Bajor, Edyta Chwiej, Iwona Krzyżanowska-Skowronek, Lubomir Zyblikiewicz
Jacek Janowski, Jolanta Domańska, Patrycja Mikulska
Bruce C. N. Greenwald, Judd Kahn, Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Tano Santos
Magdalena Rosińska-Bukowska, Klaudia Zielińska-Lont
Małgorzata Dziembała, Małgorzata Fronczek
Michał Krzykawski, Jerzy Hausner, Aleksander Jakimowicz, Zenon Foltynowicz, Edwin Bendyk, Maciej Grodzicki, Alicja Boryń, Joanna Kulczycka, Michal Możdżeń, Wojciech Paprocki, Magdalena Wojnarowska, Andrzej Kassenberg, Jan Oleszczuk-Zygmuntowski, Ivar Ekeland, Jan Popczyk, Wojciech Stanek, Bożena Ryszawska
Maria Balcerowicz-Szkutnik, Anna Sączewska-Piotrowska
Arkadiusz Michał Kowalski, Marzenna Anna Weresa
Bank jest podmiotem, który ma za zadanie zaspokojenie potrzeb konsumentów, a zatem musi działać w taki sposób, by je jak najlepiej poznać, a następnie zaoferować optymalny produkt. Te warunki wymagają ciągłego ulepszania działalności banków, przy czym obecnie do najbardziej popularnych kierunków rozwoju należą: poprawa jakości obsługi klienta cyfrowego, zwiększenie możliwości analizy danych, obniżenie kosztów operacyjnych, zwiększenie inwestycji w innowacje, spełnienie wymagań prawnych i dostosowanie się do regulacji dotyczących zgodności, aktualizacja lub zamiana komponentów podstawowego systemu operacyjnego, rekrutacja i przekwalifikowanie pracowników, ulepszenie procesów biznesowych, zwiększenie bezpieczeństwa i uwierzytelnianie danych, podjęcie współpracy z podmiotami należącymi do sektora FinTech, rozwój płatności mobilnych, wdrażanie polityki zrównoważonego rozwoju. Do typowych problemów związanych z funkcjonowaniem banków należy dołączyć specyficzną sytuację związaną z pojawieniem się recesji gospodarczej w kraju oraz przedłużającego się okresu przynajmniej częściowego zamknięcia gospodarki w wyniku pandemii choroby COVI0-19. Stąd konieczna jest analiza każdej z wymienionych ścieżek rozwoju z punktu widzenia nowych warunków działania. Główny cel badania stanowiła identyfikacja potencjalnych kierunków rozwoju sektora bankowego z punktu widzenia konsumentów i banków, ich konfrontacja oraz ocena, w jakim stopniu obecne warunki na rynku finansowym mogą wpłynąć na określony wybór. Identyfikacja kierunków rozwoju sektora bankowego została przeprowadzona na podstawie analizy literatury przedmiotu, natomiast perspektywa konsumentów została przedstawiona w oparciu o przeprowadzone badanie kwestionariuszowe CAWI.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.