OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Ewa Mińska-Struzik, Barbara Jankowska
Aleksandra Kuźmińska-Haberla
Magdalena Rosińska-Bukowska, Klaudia Zielińska-Lont
Barbara Ocicka, Kamil Gemra
Małgorzata Julia Radziukiewicz
Anetta Barska, Ireneusz Bielski, Dominika Choroś-Mrozowska, Eliza Frejtag-Mika, Agnieszka Piekutowska, Marian Podstawka, Ewa Rollnik-Sadowska, Joanna Wiażewicz, Joanna Wyrwa, Romuald I. Zalewski
Piotr Bajor, Edyta Chwiej, Iwona Krzyżanowska-Skowronek, Lubomir Zyblikiewicz
Jacek Janowski, Jolanta Domańska, Patrycja Mikulska
Bruce C. N. Greenwald, Judd Kahn, Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Tano Santos
Magdalena Rosińska-Bukowska, Klaudia Zielińska-Lont
Złość, niezadowolenie, agresja, alkohol lub inne środki odurzające, a czasem zwykłe nierozumienie. To wszystko, z czym personel medyczny na co dzień styka się w swojej pracy. Pacjenci w sytuacjach stresowych ulegają emocjom. Z książki dowiesz się czy lekarz może odmówić wykonania świadczenia zdrowotnego wobec agresywnego pacjenta; jak postępować z trudnym pacjentem; jak komunikować się z pacjentem, by efektywnie przeprowadzić wywiad lekarski; z jakiej ochrony prawnej może skorzystać lekarz; jakich praw pacjenta musi przestrzegać lekarz i co grozi mu za ich naruszenie.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.