OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Wincenty Kilarski, Elżbieta Pyza, Grzegorz Tylko
Dr Renata Zarzycka
Alexander Mclenann, Andy Bates, Phil Turner, Mike White
Anna Grabińska-Łoniewska, Bożena Słomczyńska, Anna Rutkowska-Narożniak, Maria Łebkowska, Tomasz Słomczyński, Ewa Zborowska
Małgorzata Bulanda, Sława Szostek
Bruce Alberts, Dennis Bray, Karen Hopkin
Bruce Alberts, Dennis Bray, Karen Hopkin
Paulina Wigner, Angela Dziedzic, Rafał Szelenberger
Agata Kobyłka, Aleksandra Gogół, Kinga Nakonieczna, Magdalena Michalak, Klaudia Gustaw, Magdalena Polak-Berecka
Adrianna Rafalska, Magdalena Krauze, Agata Kobyłka, Łukasz Tyburski, Małgorzata Górna
Małgorzata Budzeń, Damian Zieliński, Kamila Soboska, Magdalena Doniak, Andrzej Kaźmierczak, Małgorzata Góral, Urszula Pankiewicz, Barbara Furmaga, Florentyna Tyrała, Maja Warzecha, Aleksandra Piątek
Dariusz Wolski, Paulina Kęsak, Urszula Pankiewicz, Joanna Stadnik, Kamil Szczepka, Ewa Broda, Olga Gęska
National Geographic to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek medialnych na świecie, kojarzonych najczęściej z charakterystyczną żółtą ramką, świetnymi fotografiami (i filmami) czy nauką podawaną w popularnej formie. Historia magazynu sięga XIX wieku (…). Dziś (…) magazyn ma zasięg globalny, wydawanych jest kilkadziesiąt edycji lokalnych w różnych językach (w polskim od 1999 roku). Czasopismo wspiera poważne badania i wyprawy eksploratorskie, będąc fundamentem dużej grupy medialnej – spółki zawiązanej przez National Geographic Society (towarzystwa naukowego, które założyło ten magazyn, kierując się naukową misją) i The Walt Disney Company, tj. jednego z największych koncernów medialnych na świecie. Taki mariaż misji i komercji widoczny jest nie tylko na łamach tego miesięcznika, ale też w mediach powiązanych z tą globalną marką (…). Niniejsza monografia ma ukazać (…) misyjno-komercyjny fenomen National Geographic. Należy zatem traktować ją jako studium przypadku, poświęcone jednej marce medialnej, której bez wątpienia należy się osobna publikacja. (…) Jej głównym celem jest (…) ukazanie (…) globalnej marki multimedialnej, zaangażowanej w realizację misji National Geographic Society, w tym globalnej misji ochrony planety. (Fragment Wprowadzenia)
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.