OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Joanna Smoluk-Sikorska, Julia Wojciechowska-Solis, Magdalena Śmiglak-Krajewska, Mariusz Malinowski
Emilia Żuchowska - Kotlarz, Małgorzata Kozłowska, Martyna Mostowska
Zbigniew Sobisz, Mariola Truchan, Zbigniew Osadowski
Łukasz Jarosław Kozar, Małgorzata Matusiak
Joanna Stefańczyk, Barbara Gołębiewska, Janusz Majewski
Michał Krzykawski, Jerzy Hausner, Aleksander Jakimowicz, Zenon Foltynowicz, Edwin Bendyk, Maciej Grodzicki, Alicja Boryń, Joanna Kulczycka, Michal Możdżeń, Wojciech Paprocki, Magdalena Wojnarowska, Andrzej Kassenberg, Jan Oleszczuk-Zygmuntowski, Ivar Ekeland, Jan Popczyk, Wojciech Stanek, Bożena Ryszawska
Wojciech Trempała, Barbara Panciszko-Szweda
Magdalena Golińska- Konecko
Peter H. Raven, Susan E. Eichhorn, Ray F. Evert
Oczekiwania klienta nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Decyzje klientów stanowią podstawę rozwoju każdej firmy. Istnieje bardzo duża różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem. A jaka wobec tego jest różnica jest między zwykłym klientem a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby uzyskać taki rodzaj lojalności i entuzjazmu, nie można przegapić okazji, aby zmienić swoich klientów w największych fanów naszego gabinetu. Jak to zrobić?
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.