OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Ewa Kisielewska, Monika Kordowska-Wiater
Małgorzata Bulanda, Agata Pietrzyk, Marta Wróblewska
Małgorzata Bulanda, Agata Pietrzyk, Marta Wróblewska
Zdzisław Markiewicz, Magdalena Popowska, Dorota Korsak, Krzysztof Sieradzki
Dr Renata Zarzycka
Simon Baker, Caroline Griffiths, Jane Nicklin
Izabela Bartkowska
Anna Grabińska-Łoniewska, Bożena Słomczyńska, Anna Rutkowska-Narożniak, Maria Łebkowska, Tomasz Słomczyński, Ewa Zborowska
Eugenia Gospodarek-Komkowska, Agnieszka Mikucka
Mateusz Gortat, Paweł Kuś, Agata Kobyłka
Mateusz Gortat, Paweł Kuś, Agata Kobyłka
Oczekiwania klienta nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Decyzje klientów stanowią podstawę rozwoju każdej firmy. Istnieje bardzo duża różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem. A jaka wobec tego jest różnica jest między zwykłym klientem a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby uzyskać taki rodzaj lojalności i entuzjazmu, nie można przegapić okazji, aby zmienić swoich klientów w największych fanów naszego gabinetu. Jak to zrobić?
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.