OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Wincenty Kilarski, Elżbieta Pyza, Grzegorz Tylko
Dr Renata Zarzycka
Alexander Mclenann, Andy Bates, Phil Turner, Mike White
Anna Grabińska-Łoniewska, Bożena Słomczyńska, Anna Rutkowska-Narożniak, Maria Łebkowska, Tomasz Słomczyński, Ewa Zborowska
Małgorzata Bulanda, Sława Szostek
Bruce Alberts, Dennis Bray, Karen Hopkin
Bruce Alberts, Dennis Bray, Karen Hopkin
Paulina Wigner, Angela Dziedzic, Rafał Szelenberger
Agata Kobyłka, Aleksandra Gogół, Kinga Nakonieczna, Magdalena Michalak, Klaudia Gustaw, Magdalena Polak-Berecka
Adrianna Rafalska, Magdalena Krauze, Agata Kobyłka, Łukasz Tyburski, Małgorzata Górna
Małgorzata Budzeń, Damian Zieliński, Kamila Soboska, Magdalena Doniak, Andrzej Kaźmierczak, Małgorzata Góral, Urszula Pankiewicz, Barbara Furmaga, Florentyna Tyrała, Maja Warzecha, Aleksandra Piątek
Dariusz Wolski, Paulina Kęsak, Urszula Pankiewicz, Joanna Stadnik, Kamil Szczepka, Ewa Broda, Olga Gęska
Oczekiwania klienta nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Decyzje klientów stanowią podstawę rozwoju każdej firmy. Istnieje bardzo duża różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem. A jaka wobec tego jest różnica jest między zwykłym klientem a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby uzyskać taki rodzaj lojalności i entuzjazmu, nie można przegapić okazji, aby zmienić swoich klientów w największych fanów naszego gabinetu. Jak to zrobić?
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.