OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Ewelina Pióro-Jabrucka, Jarosław Przybył
Beata Fornal-Pieniak, Agnieszka Mandziuk, Marta Kiraga
Wioletta Żmuda -Czerwonka
Longin Majdecki, Anna Majdecka-Strzeżek
Michał Romańczyk, Zbigniew Wilczek, Agnieszka Kompała-Bąba, Wojciech Bąba
Włodzimierz Breś, Anna Golcz, Andrzej Komosa, Elżbieta Kozik, Wojciech Tyksiński
Oczekiwania klienta nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Decyzje klientów stanowią podstawę rozwoju każdej firmy. Istnieje bardzo duża różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem. A jaka wobec tego jest różnica jest między zwykłym klientem a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby uzyskać taki rodzaj lojalności i entuzjazmu, nie można przegapić okazji, aby zmienić swoich klientów w największych fanów naszego gabinetu. Jak to zrobić?
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.