OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Michał Możdżeń-Marcinkowski
Angelika Drelichowska, Paweł Razowski, Anna Gronkiewicz, Agnieszka Ziółkowska
Marek Porzycki, Wojciech Matuszewski, Tadeusz Włudyka, Krzysztof Oplustil, Marcin Smaga, Maciej Matuszewski, Ewa Całus, Ariel Mucha, Marek Woroniecki, Paweł Marek Woroniecki
Grzegorz Łaszczyca, Andrzej Matan, Agnieszka Ziółkowska, Dorota Fleszer, Robert Suwaj, Grzegorz Krawiec, Olga Sitarz, Mariusz Jagielski, Dorota Sylwestrzak, Ewa Pierzchała, Magdalena Strożek-Kucharska, Michał Cyndel, Paweł Gacek, Anna Gronkiewicz, Barbara Palenik, Leszek Pietraszek, Joanna Wyporska-Frankiewcz
Grzegorz Kuca, Elżbieta Gudowska-Natanek
Monika Augustyniak, Jarosław Czerw, Tomasz Moll
Arkadiusz Talik, Karol Wach, Dawid Ziółkowski, Maciej Górtowski, Mirosław Karpiuk, Błażej Kwiatek, Remigiusz Mazur, Wojciech Cieślak, Paulina Bieś-Srokosz, Grzegorz Makarow, Agnieszka Skóra, Magdalena Ciorgoń-Urbańska, Marcin Adamczyk
Marek Wierzbowski, Mirosław Wincenciak, Alicja Plucińska-Filipowicz, Arkadiusz Despot-Mładanowicz, Kamil Buliński, Artur Kosicki, Mariusz Rypina, Tomasz Filipowicz
Paweł Śwital, Joanna Smarż, Sławomir Fundowicz
Agnieszka Pawłowska, Katarzyna Radzik-Maruszak, Jolanta Itrich-Drabarek
Zbigniew Chmielewski
Kształcenie nauczycieli jest wyzwaniem dla uczelni wyższych. Przygotowanie kandydatów do tego zawodu wymaga wysokiej jakości oferty edukacyjnej, szczególnych kwalifikacji kadry akademickiej oraz współpracy uczelni z instytucjami edukacyjnymi i nauczycielami praktykami - aby tworzyć warunki do rozwoju kompetencji pedagogicznych, które będą stanowić podstawę do odpowiedzialnej i twórczej pracy. W publikacji omówiono współczesne problemy związane z przygotowaniem kandydatów na nauczycieli w procesie akademickiego kształcenia - ze szczególnym uwzględnieniem praktyk pedagogicznych i ich znaczenia w budowaniu podstaw tożsamości zawodowej przyszłych nauczycieli. Autorzy książki zastanawiają się:
Jakie znaczenie mają doświadczenia praktyczne w procesie rozwoju zawodowego nauczycieli w perspektywie teoretycznej? Jak kształtować nauczycielski profesjonalizm? Jaką rolę w procesie kształcenia odgrywa nowatorstwo i autonomia zawodowa nauczycieli?
Omawiają także różne modele praktyk studenckich, z prezentacją projektów i doświadczeń Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Adresaci: Książka jest przeznaczona dla nauczycieli, studentów kierunków pedagogicznych, administracji oświatowej i wszystkich, którym bliska jest problematyka jakości kształcenia kandydatów do niezwykle wymagającego i odpowiedzialnego zawodu nauczyciela wczesnej edukacji.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.