OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Paweł Małecki, Małgorzata Mazurkiewicz
Dariusz Zalewski, Dobrosława Antonów, Andrzej Melezini, Aleksander Kaźmierski, Agnieszka Bieńkowska, Jarosław Wiśniewski
Piotr Karwat, Maciej Kurasz, Jacek Leńczuk, Jadwiga Glumińska-Pawlic, Michał Goj, Marcin Lachowicz, Dominik J. Gajewski, Mikołaj Kondej, Monika Laskowska, Alina Barkowa, Aleksander Brzozowski, Anna Derdak, Dorota Jakubowska, Katarzyna Kimla-Walenda, Konrad Kurpiewski, Filip Majdowski, Roman Wiatrowski, Maciej Przychodzeń, Magdalena Zalech, Agnieszka Tałasiewicz, Aleksander Werner, Justyna Skwirowska, Aleksandra Rutkowska
Roman Hauser, Stefan Babiarz, Bogusław Dauter, Andrzej Kabat, Małgorzata Niezgódka-Medek, Agnieszka Olesińska, Jan Rudowski, Włodzimierz Gurba
Marek Michalski, Michał Boryczka, Małgorzata Badowska, Maciej Boryczko, Marcin Kasprzyk, Maciej Kożuchowski, Tomasz Maślak, Katarzyna Olszak, Julia Trzmielewska, Bartłomiej Woźniak, Monika Żulińska, Karolina Krzal-Kwiatkowska, Małgorzata Wiśniewska, Majka Rucińska, Karol Stępniak, Joanna Trzmielewska
Tomasz Nowak, Artur Mudrecki, Andrzej Melezini, Rafał Bucholski, Michał Ciecierski, Krzysztof Teszner, Iwona Wołczak-Ciecierska, Grzegorz Musolf
Wojciech Morawski, Marian Masternak, Adam Zalasiński, Paweł Kryczko, Bogumił Brzeziński, Krzysztof Lasiński-Sulecki, Paweł Majka, Janusz Orłowski, Jowita Pustuł, Adam Nita, Agnieszka Olesińska, Andrzej Ladziński, Ewa Prejs, Agnieszka Franczak, Marek Kalinowski
Zbigniew Chmielewski
Ernest Frankowski, Andrzej Pałys, Adrian Lapierre
Kształcenie nauczycieli jest wyzwaniem dla uczelni wyższych. Przygotowanie kandydatów do tego zawodu wymaga wysokiej jakości oferty edukacyjnej, szczególnych kwalifikacji kadry akademickiej oraz współpracy uczelni z instytucjami edukacyjnymi i nauczycielami praktykami - aby tworzyć warunki do rozwoju kompetencji pedagogicznych, które będą stanowić podstawę do odpowiedzialnej i twórczej pracy. W publikacji omówiono współczesne problemy związane z przygotowaniem kandydatów na nauczycieli w procesie akademickiego kształcenia - ze szczególnym uwzględnieniem praktyk pedagogicznych i ich znaczenia w budowaniu podstaw tożsamości zawodowej przyszłych nauczycieli. Autorzy książki zastanawiają się:
Jakie znaczenie mają doświadczenia praktyczne w procesie rozwoju zawodowego nauczycieli w perspektywie teoretycznej? Jak kształtować nauczycielski profesjonalizm? Jaką rolę w procesie kształcenia odgrywa nowatorstwo i autonomia zawodowa nauczycieli?
Omawiają także różne modele praktyk studenckich, z prezentacją projektów i doświadczeń Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Adresaci: Książka jest przeznaczona dla nauczycieli, studentów kierunków pedagogicznych, administracji oświatowej i wszystkich, którym bliska jest problematyka jakości kształcenia kandydatów do niezwykle wymagającego i odpowiedzialnego zawodu nauczyciela wczesnej edukacji.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.