OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Tadeusz Ereciński, Marcin Dziurda
Tadeusz Ereciński, Marcin Dziurda, Andrzej Stempniak, Krystian Markiewicz, Beata Bury, Marcin Walasik, Piotr Rylski, Natalia Piotrowska
Zbigniew Okoń, Anna Kobylańska, Monika Susałko, Damian Flisak, Monika Jagielska, Mariusz Jagielski, Arwid Mednis, Witold Chomiczewski, Dominik Lubasz, Monika Namysłowska, Berenika Kaczmarek-Templin, Gabriela Bar, Edyta Bielak-Jomaa, Karolina Gałęzowska, Michał Czerniawski, Paweł Makowski, Urszula Góral, Piotr Drobek, Agnieszka Jabłonowska, Kamil Szpyt, Joanna Łuczak-Tarka, Roman Bieda, Adam Szkurłat, Magdalena Piech, Iga Małobęcka-Szwast, Karolina Mojzesowicz, Paweł Biały, Piotr Budrewicz, Marci
Krystian Markiewicz, Marta Szczocarz-Krysiak
Elżbieta Skowrońska-Bocian, Maciej Kaliński, Adam Brzozowski, Jacek Jastrzębski
Andrzej Powałowski, Marcin Uliasz, Marek Lewandowski, Hanna Wolska, Krzysztof Sadowski, Jarosław Świeczkowski, Dariusz Erwin Kotłowski, Andrzej Antkiewicz, Andrzej Kurzych, Rafał Fronczek, Rafał Łyszczek, Joanna Szachta, Wiesław Grajdura, Marzena Świeczkowska-Wójcikowska, Małgorzata Rybicka-Pakuła, Wojciech Piłat
Dariusz Rutkowski, Aleksandra Rutkowska, Dominik Horodyski, Karolina Panfil, Małgorzata Eysymontt, Agata Majchrowska, Joanna Parafianowicz, Arkadiusz Turczyn, Magdalena Kuchnio, Małgorzata Anaszkiewicz, Katarzyna Sacharuk, Olga M. Piaskowska, Elżbieta Jaceczko, Aleksandra Partyk, Tomasz Partyk
Kształcenie nauczycieli jest wyzwaniem dla uczelni wyższych. Przygotowanie kandydatów do tego zawodu wymaga wysokiej jakości oferty edukacyjnej, szczególnych kwalifikacji kadry akademickiej oraz współpracy uczelni z instytucjami edukacyjnymi i nauczycielami praktykami - aby tworzyć warunki do rozwoju kompetencji pedagogicznych, które będą stanowić podstawę do odpowiedzialnej i twórczej pracy. W publikacji omówiono współczesne problemy związane z przygotowaniem kandydatów na nauczycieli w procesie akademickiego kształcenia - ze szczególnym uwzględnieniem praktyk pedagogicznych i ich znaczenia w budowaniu podstaw tożsamości zawodowej przyszłych nauczycieli. Autorzy książki zastanawiają się:
Jakie znaczenie mają doświadczenia praktyczne w procesie rozwoju zawodowego nauczycieli w perspektywie teoretycznej? Jak kształtować nauczycielski profesjonalizm? Jaką rolę w procesie kształcenia odgrywa nowatorstwo i autonomia zawodowa nauczycieli?
Omawiają także różne modele praktyk studenckich, z prezentacją projektów i doświadczeń Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Adresaci: Książka jest przeznaczona dla nauczycieli, studentów kierunków pedagogicznych, administracji oświatowej i wszystkich, którym bliska jest problematyka jakości kształcenia kandydatów do niezwykle wymagającego i odpowiedzialnego zawodu nauczyciela wczesnej edukacji.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.